آغاز معاملات بازار ارز هرات با ریزش یک‌هزار تومانی قیمت دلار

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۶:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۲۰۳۴
آغاز معاملات بازار ارز هرات با ریزش یک‌هزار تومانی قیمت دلار
در معاملات فردایی هرات، نرخ ارز امروز با ریزش یک‌هزار تومانی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و نرخ دلار در کانال‌های تلگرامی از ۵۷‌هزار و ۵۰۰ تومان روز گذشته به ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در ساعت‌ها ابتدایی روز گذشته قیمت دلار در بازار غیررسمی با نوسان بالایی همراه بود و دلار به رقم ۶۰ هزار تومان رسید که با مداخله بانک مرکزی قیمت‌ها نزدیک چهار هزار تومان ریزش کرد و وارد کانال ۵۶ هزار تومان شد.

البته این ریزش قیمت‌ها دور از انتظار نبود چرا که همواره بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت دلار را به دلیل اقتصاد نمی‌دانستد و معتقد بودند که رشد قیمت طلا و ارز حبابی است و پیش‌بینی می‌کنند ریزش قیمت‌ها در این بازارها ادامه دار باشد.

امروز (دوشنبه، هشتم اسفندماه ۱۴۰۱) و در سومین روز کاری قیمت دلار در بازار فردایی هرات ریزش قیمت دلار تداوم داشت و در نخستین نرخ‌های اعلامی کانال‌های تلگرامی قیمت دلار ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان درج شد و این رقم در کمتر از یک ساعت با عقبگرد به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشت.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان ریزش قیمت‌ها ادامه داشته باشد و برخی اعلام کردند دلار به کانال ۴۰ هزار تومان بازگردد و به افرادی که به منظور سرمایه‌گذاری اقدام به خرید دلار می‌کنند توصیه کردند در این شرایط اقدام به خرید دلار نکنند چرا که اگر حباب ها خالی شود متضرر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز