مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات: محصولات مارک دار لزوما کیفیت مطلوبی ندارند

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۸۴۶۹
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات: محصولات مارک دار لزوما کیفیت مطلوبی ندارند
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات گفت: اجناسی که اصطلاحا برند هستند لزوما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و بیشتر وقت ها مشتری برای احساس خوبی که نسبت به این نوع محصولات دارد، طرفدار این نوع از اجناس است.

محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره پوشاک و منسوجات مارک‌دار اقتصادی اظهار داشت: کمتر برندی در کشور داریم که هویت و محصولاتش برای قشر متوسط و اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: بعضی مواقع برندها، تخفیف های بسیار خوبی بر روی محصولات تعیین می‌کنند که قشر متوسط هم می‌تواند از این محصولات هم خریداری کند.

گرجی درباره کیفیت محصولات برند افزود: اجناسی که اصطلاحا برند هستند لزوما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و بیشتر  وقت ها مشتری برای احساس خوبی که نسبت به این نوع محصولات دارد، طرفدار این نوع از اجناس است.

افتتاحیه نخستین همایش بین المللی پوشاک سنتی جهان اسلام

 مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات با اشاره به اینکه همیشه در جهان محصولات مارک دار برای قشر خاصی بوده، خاطر نشان کرد: در ایتالیا که مهد مد و پوشاک است، فروشگاه هایی که محصولات گران قیمت و برند دارند هیچوقت شلوغ نیستند چرا که فقط افرادی خاص و با قشر درآمدی بالا طرفدار این نوع محصولات هستند. اما گاها این فروشگاه ها تخفیف های مناسبی اعمال می‌کنند که بسیار مناسب است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز