۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش مکانیزاسیون اختصاص یافت

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۴۱۷۶
۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش مکانیزاسیون اختصاص یافت
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کشور گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده که ۵ میلیارد تومان آن در ۶ ماهه نخست سال تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کریم ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کشور، اظهار کرد: در اواخر سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان به مکانیزاسیون بخش کشاورزی تخصیص داده شد که این امر پس از یک سال و نیم وقفه انجام شد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کشور افزود: از اسفند ماه برای تسهیلات بخش مکانیزاسیون در سال جدید برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با استفاده از منابع داخلی و اعتباری بانک کشاورزی بتوانیم چرخ بخش مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی را به حرکت درآوریم.

وی ادامه داد: با عنایت وزیر جهاد کشاورزی و همکاری بانک کشاورزی یک اتفاق ویژه در بخش مکانیزاسیون رقم خورد و ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون برای این بخش پیش‌بینی و مکاتبات برای تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان در ۶ ماهه ابتدای سال را از بانک دریافت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سهم تسهیلات براساس ۶ شاخص سطح و تولیدات باغات، سطح و تولیدات اراضی زراعی، تولیدات دامی، تولیدات شیلاتی، وضعیت اراضی مرتعی و جنگلی و تشکل‌های فعال مکانیزاسیون در هر استان در نظر گرفته شده است و امروز ابلاغ استانی برای ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ۶ ماهه ابتدای سال ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز