برترین سامانه گردشگری

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۳:۳۴
کد خبر: ۷۳۴۳۲۸
برترین سامانه گردشگری
امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی است که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست ها و مسافرانی که می خواهند به اقصی نقاط جهان سفر کنند آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند.

امروزه صنعت گردشگری یکی از پرطرفدار ترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی است که به این سبب راه را برای بسیاری از توریست ها و مسافرانی که می خواهند به اقصی نقاط جهان سفر کنند آسان ساخته و بدون کمترین مشکل می توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند.

گردشگران و توریست هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند، می توانند با گشت و گذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس ترین رستوران ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می کند اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند.

سایت لحظه آخر مجموعه کاملی از تور ها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان می باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبر ترین بانک های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه ای کامل از اطلاعات جاذبه های  گردشگری ایران و جهان، هتل های شهرهای سراسر جهان،  اطلاعات آژانس ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می توانند ارزان ترین و متفاوت ترین تور های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر میخواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می تواند بهترین انتخابتان باشند.

سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل ترین پکیج های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های تهران و سایر شهرستان ها می باشد. در ادامه می توان به برخی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

Untitled

کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مدرن و توسعه یافته مالزی در جنوب شرقی آسیاست و از تنوع فرهنگی زیادی برخوردار است. این شهر زیبا در ساحل غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است و یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا می باشد. کوالالامپور تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است.این شهر از 40 خط هوایی و همچنین بندری نیز به نامKlongدر فاصله 41 کیلومتر مرکز شهر دارد. شهر کوالالامپور دارای، سرویس حمل و نقل داخل و بیرون شهری خوبی است و می توان از انواع وسایل نقلیه همچون مترو، اتوبوس، قطار یا تاکسی استفاده کرد و از این نظر برای مسافران تور کوالالامپور شرایط خوبی را داراست.

این جاذبه گردشگری آسیایی در فاصله 35 کیلومتری از دریا قرار دارد و فرهنگ آن ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی، چینی و هندی است. در کوالالامپور، در کنار ساختمان هایی با قدمت صدساله می توانید آسمان خراش های مدرن را نیز ببینید. به همین دلیل، گردشگران تور کوالالامپور مایلند دوباره به این شهر سفر کنند. مسافرانی که تور کوالالامپور را برای سفر خود انتخاب می کنند باید بدانند که این شهر دارای آب و هوای گرمسیری است. هوای گرم این شهر با باران های سنگین همراه است و دمای هوا گاهی به بیش از 35 درجه می رسد. کوالالامپور یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود.

شما با همراه شدن با تور کوالالامپور می توانید از هر ساعت اقامت خود در این شهر زیبا لذت ببرید. محله چینی ها، روستای فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس ،بلندی های کوالالامپور، آکواریوم KLCC کوالالامپور، پارک آبی سان‌وِی، مسجد سلطان صلاح الدین عبدالعزیز شاه، موزه نگارا، برج منارا، باغ پرندگان، غار میمون ها، بوکیت بینتانگ، ارتفاعات گنتینگ، و … همه جاذبه های بسیار زیبای این شهر هستند که گردشگران تور کوالالامپور از آنها دیدن می نمایند. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر می توانید به قسمت تور مالزی مراجعه فرمائید.

154

کیش

جزیره کیش امروزه با پیشرفت های چشمگیری و تاثیر گذاری که با فکر و درایت مسئولین صورت گرفته تا به امروز به عنوان موفق ترین شهر توریستی ایران از نظر جذب توریست داخلی و خارجی محسوب می شود. لازم به ذکر است که افراد سر شناس و ثروتمند نیز با ساخت هتل های لوکس و مراکز خرید نقش مهمی در آباد سازی این جزیره تقریبا نوظهور داشته اند تا سبب شوند سالانه گردشگران زیادی با تور کیش سفر کنند. کیش که با بیش از 50 نوع تفریحات گوناگون و جذاب محل مناسبی برای سفر با خانواده و همچنین با دوستان است.

از زمان های خیلی قدیم این جزیره کوچک بسیار مهم و با اهمیت بوده به طور مثال در زمان هخامنشیان بازرگانان بسیاری برای صید ماهی و مروارید همیشه در رفت و امد بوده اند. از شهر زیبای کیش چیزی جزء خرابه باقی نمانده است ولی همین خرابه نشانگر قدمت اصیل و کهن این جزیره افسانه ای می باشد. نام جزیره کیش در زمان های مختلف به معنای گوناگونی مثل تیردانیا ترکش طبق نظریه های بی اساس نامیده شده است که در جای معتبری ثبت نشده است. جزیره نیلگون کیشیک تکه خشکی کوچک در میان اب های گرم و شور خلیج فارس است. درباره کیش فشار بخار آب جزیره در بیشتر ایام سال عموما این قدر بالاست که رطوبت نسبی 55– 65 درصدی را به گونه ای ایجاد کرده که در هنگام ظهر شرجی و رطوبت هوا به صورت قطرات شبنم ظاهر شده است.

854

مشهد

مشهد از زمانی که ارامگاه هشتمین امام شیعیان قرار گرفت رنگ و بوی دیگری به این شهر بزرگ تاریخی بخشید زیرا که از دیرباز مردمان ایران علاقه و احترام ویژه ای به امامان و پیامبران خود داشته اند و اعتقاد قلبی ان ها اهمیت مشهد مقدس را دو چندان کرده است. از این رواولین و مهم ترین دلیل سفر با تور مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. امروزه با ازدیاد و استقبال مسلمانان دنیا برای سهولت در زیارت و نظم و انظبات مشهد ، مسئولین و شهردار خراسان با ساخت صحن های بزرگ با امکانات رفت و امد سریع زائرین توانسته به حجم زیاد مسافرین مخصوصا در اعیاد و مناسبت ها نظم درستی دهد. حتی اگر هتلی که برای سکونت انتخاب کرده اید با حرم فاصله داشته باشد می توانید از تاکسی های سطح شهر که به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تردد هستند در کوتاه ترین زمان ممکن به حرم برسید و از زیارت لذت معنوی را ببرید. هنگام اقامه نماز همه ی مسلمانان به صورت یکپارچه در صف های منظم اماده برای راز و نیاز با خداوند مطعال می شوند که نشانگر متحد بودن مسلمانان جهان می باشد. مشهد هر ساله مردمان زیادی برای رسیدن به حاجت خود نذر می کنند به طور مثال برای شفای مریض خود نیت می کنند که سال بعد در تاریخ مشخص به مشهد امده و نذر خود را که می تواند هرچیزی باشد را ادا می کنند و تعدادی از زائرین از این عمل خدا پسندانه بهره می برند.

957

چین

همان طور که می دانید تور چینیکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دردنیا و خصوصا در دهه های اخیر محسوب می شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند.

جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می شود. این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه ای که با 14 کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب شده که برخی جهان گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب کنند. در تور چین می توانیم از شهر های مهم و پر جاذبه این کشور از جمله: پکن، شانگهای گوانجو و ... دیدن کنیم و از گشت و گذار در این شهر ها و دیگر شهر های مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود و بازار های جهانی متنوع و با قیمت های بسیار مناسبی را داراست به گونه ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می کنند بلکه خرید کردن از این بازار ها به عنوان یکی از جاذبه های چین برای توریست ها مبدل شده است.

نظر شما