مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبر داد؛

خبر خوب برای بازنشستگان و کارگران/ افزایش ۱۰ برابری وام‌ها در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۴:۲۳:۵۰
کد خبر: ۹۹۲۵۵۸
خبر خوب برای بازنشستگان و کارگران/ افزایش ۱۰ برابری وام‌ها در سال ۹۹
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از افزایش ۱۰ برابری وام های قرض الحسنه به کارگران و بازنشستگان در سال جدید با افزایش سرمایه بانک رفاه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسماعیل  للـه ‌گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران درباره افزایش سرمایه بانک رفاه گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سلامت، شفافیت و توانمندی یک بانک، نرخ کفایت سرمایه است که بر اساس استانداردهای بین المللی و اعلام بانک مرکزی این نرخ حداقل 8 درصد است و برای تقویت این نرخ در بانک رفاه کارگران، با افزایش سرمایه بانک از23 هزار میلیارد ریال به 200 هزار میلیارد ریال موافقت شده است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: با موافقت سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی، با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران که به صورت آورده نقدی و غیر نقدی است، بهتر می‌توانیم به رسالت خود در ارائه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کنیم.

للـه‌گانی تصریح کرد: این افزایش سرمایه، در دو بخش از فعالیت‌های بانک تأثیر ویژه‌ای دارد. پرداخت تسهیلات به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و دیگری پرداخت تسهیلات به بخش‌های اقتصادی کشور برای رشد تولید و تحقق شعار جهش تولید است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: با این افزایش سرمایه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و سایر تسهیلات به کارگران زحمتکش و بازنشستگان در سال جدید بیش از ۱۰ برابر خواهد شد و در آینده نیز وضعیت بهتر و مطلوب ‌تری خواهند داشت.

للـه‌گانی درباره نقش بانک در حوزه فعالیت‌های اقتصادی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم بانک رفاه کارگران کمک به فعالان اقتصادی در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان و بازرگانی و خدمات است تا با پرداخت تسهیلات مناسب، در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.

وی در ادامه افزود: با افزایش سرمایه بانک، سایر شاخص های مهم و اساسی بانک از جمله نسبت سرمایه گذاری های بانک به سرمایه پایه، نسبت تسهیلات به سازمان تأمین اجتماعی و سایر شرکت های وابسته به سرمایه پایه تعدیل شده و قدرت و توانمندی این بانک افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پایان گفت: مرکز حمایت اجتماعی و اشتغالزایی مناطق محروم در بانک رفاه کارگران راه اندازی شد که هدف خود را حمایت از رفع محرومیت و اشتغال در مناطق محروم کشور می داند.

نظر شما