مدیرکل کمیته امداد البرز اعلام کرد:

همکاری ۵۰۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد البرز

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۵:۵۹
کد خبر: ۴۲۸۸۸۲
همکاری ۵۰۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد البرز
مدیرکل کمیته امداد استان البرز از اعلام همکاری بیش از پنج هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امام خمینی استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، به نقل از اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، علی سالارکیا اظهار کرد: طی یک ماه گذشته بیش از پنج هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد البرز با تاسی از سیره یتیم نوازی ابوالایتام حضرت علی (ع) همکاری خود را با این نهاد آغاز کردند. 

وی با اشاره به برپایی پایگاه های گسترده ثبت نام از نیکوکاران در طرح های اکرام ایتام و محسنین در این مدت، گفت: مردم نیکوکار استان با حضور در مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه ها، اماکن برگزاری برنامه های معنوی، ۱۶ مرکز نیکوکاری استان و دفاتر این نهاد در شهرهای کرج، هشتگرد، نظرآباد، فردیس، اشتهارد، طالقان، محمدشهر، ماهدشت و کمالشهر در این طرح ثبت نام کردند.

وی با اعلام اینکه در یک‌سال منتهی به خرداد ماه ۹۵ رقمی معادل ۱۰۰ میلیارد ریال به حساب ایتام تحت حمایت امداد در البرز  واریز شده است، گفت: با اضافه شدن این تعداد حامی جدید در حال حاضر حدود ۳۵ هزار حامی در طرح اکرام و محسنین به صورت ماهیانه مبالغ اهدایی خود را به ایتام تحت کفالت واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز افزود: در راستای اجرای موفق طرح اکرام ایتام، نیکوکاران و خیرین می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت های غیر نقدی شامل پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل تأمین خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمکهای درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اردویی و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز بر عهده گیرند.

سالارکیا بیان کرد: نیکوکاران در همه ایام سال می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۳۲۸۲۰۰۲۲ و انجام هماهنگی های لازم، یتیم و فرزند خانواده نیازمند مورد نظر را انتخاب و حمایت های خود را را آغاز کنند.

وی در پایان یادآور شد: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در استان البرز حامیان دارای چند حامی هستند و بخشی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز