افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهران

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۶۶۷۵
افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهران
در آخرین روز از هفته دولت ۱۸ پروژه در بخش های مختلف با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان مرزی مهران کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش برنا از ایلام، فرماندار مهران روز یکشنبه در حاشیه این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: پروژه های هفته دولت این شهرستان در بخش های آموزشی، فرهنگی، کشاورزی و منابع طبیعی، زیرساختی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

مجید کاکی افزود: از مجموع ۱۸ پروژه هفته دولت در این شهرستان ۱۵ پروژه افتتاح و سه پروژه نظیر پروژه کنترل و مدیریت هرز آب، طرح توسعه و غنی سازی جنگل منطقه سرتنگ زعفرانی، و احداث سنگی ملاطی گلان  با اشتغالزایی ۷۴۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم کلنگ زنی شد.

وی یادآور شد: هزینه پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان از محل اعتبارات عمرانی دهیارها، کمیته امداد، ملی و استانی تامین شده است.

فرماندار مهران در خصوص پروژه های افتتاح شده در این شهرستان نیز گفت: امروز سه آموزشگاه آزاد دلتا فناوری اطلاعات ، پارسی ( آموزش در حرفه صنایع چرم) و دارچن( آشپزی )  این شهرستان با هزینه شخصی سرمایه گذاران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای استان به بهره برداری رسیدند.

کاکی به سایر پروژه های افتتاحی هفته دولت در مهران اشاره کرد و ادامه داد: طرح تولید نهال، ساخت مسکن ایتام، بهسازی و احداث راه روستایی دول گل، طرح توسعه و غنی سازی جنگل منطقه چنگوله و همچمنین طرح مقابله با بیابان زدایی منطقه دول زرد از دیگر طرح های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز