استاندار ایلام: ماه رمضان بهار قرآن است

۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۴۸۶۹
استاندار ایلام: ماه رمضان بهار قرآن است
استاندار ایلام گفت: شرط داشتن جامعه‌ی سالم انس گرفتن مردم آن جامعه با قرآن است وماه رمضان بهارقران است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در مراسم افتتاحیه جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولان استانی و مردم روزه دار شهر ایلام برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان شرط داشتن جامعه‌ی سالم را انس گرفتن مردم آن جامعه با قرآن دانست و گفت: بهترین کتاب برای افراد سالم جامعه که تمام رموز در آن بطور کامل لحاظ شده، قرآن است.

وی در ادامه گفت: اگر می خواهیم که جامعه‌ای سالم توأم با نشاط معنوی و مادی داشته باشیم لازمه‌ی آن قرآن خوانی و تلاوت قران و عمل به راه و رورشی‌ست که در این کتاب آسمانی آمده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه که هر فصلی بهاری دارد و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: در بهار همه چیز متحول می شود و در این ماه مبارک روح و روان ما با تمسک به آیات قرآن و کلام خدا متحول می گردد.

دکتر بهرام نیا در ادامه به روایتی از پیامبر اکرم (ص) در مورد فضیلت خواندن قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: درهای بهشت در این ماه گشوده می شود و تلاوت یک آیه‌ی قرآن در این ماه برابری با خواندن کل آیات قرآن کریم در ماه‌های دیگر دارد.

وی اضافه کرد: خوشا به حال آنهایی که از این فرصت گرانبها استفاده می کنند و الحمدالله مردم ایلام همه قدرشناس و متدین هستند و از بهار قرآن به بهترین نحو استفاده می کنند.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی جمع خوانی قرآن گفت: از همه‌ی عزیزانی که این بستر معنوی را مهیا کرده‌اند به ویژه از صدا و سیما که بعد از گذشت دوسال مراسم جمع خوانی قرآن را به صورت زنده از شبکه ی استانی پخش می کند تشکر می کنم.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز