اردوگاه دانش آموزی در ایلام احداث می شود

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۶۶۸۷
اردوگاه دانش آموزی در ایلام احداث می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ایجاد اردوگاه دانش آموزی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است واین اردوگاه دراستان احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بهمراه مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه از دو منطقه در شهرستان چرداول برای مکان یابی اردوگاههای دانش آموزی بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید از  دو منطقه مشخص شده برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی، گفت: ساخت اردوگاه دانش آموزی جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است و پس از انتخاب منطقه مورد نظر، اعتبارات آن تامین می شود.

مهندس هژبری با تاکید بر کار کارشناسی و مطالعات دقیق برای انتخاب منطقه برای اردوگاه دانش آموزی، افزود: علاوه بر مطالعات دقیق، علمی و کارشناسی، باید تمامی مجوزات از دستگاه های مربوطه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی اخذ شود.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: داشتن جاده دسترسی مناسب، فاصله استاندارد از تاسیسات و کارخانجات و همچنین فاصله استاندارد از جاده اصلی از جمله فاکتورهای است که در انتخاب منطقه مورد نظر برای انتخاب اردوگاه باید لحاظ شود.

وی عنوان کرد: پس از اتمام مطالعات و کار کارشناسی و پس از انتخاب منطقه مورد نظر برای ایجاد اردوگاه، اعتبارات این پروژه ها مشخص و عملیات ایجاد آن آغاز می شود.

 

نظر شما