سرپرستان روابط‌عمومی و دفتر مدیرعامل شرکت گاز ایلام منصوب شدند

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۴۸۰۳۹۹
سرپرستان روابط‌عمومی و دفتر مدیرعامل  شرکت گاز ایلام منصوب شدند
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام طی احکام جداگانه‌ای "صابر شفیعی" را بعنوان سرپرست روابط‌عمومی و " اردشیر چشمه‌چاهی" را بعنوان سرپرست دفتر مدیرعامل منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ محمود کشاورز در مراسم تکریم و معارفه مسئولان روابط‌عمومی و دفتر مدیرعامل با اشاره به اینکه گردش شغلی باعث توانمندی افراد در زمینه‌های مختلف می‌شود، افزود: گردش شغلی، زمینه استفاده از تجربیات کارکنان در واحدهای مختلف و اجرای مدیریت دانش می‌شود و از این طریق، سازمان نیز در قبال تجربیات ارزنده آنها بهره‌مند می شود.

وی با بیان اینکه رئیس دفتر مدیرعامل باید تعامل مثبتی با رؤسای واحدهای ستادی داشته باشد، اظهار داشت: روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی میان این شرکت و جامعه هدف، می‌بایست نقش خود را بدرستی ایفا کند و با اصحاب رسانه، خبرنگاران، همکاران و کلیه ذینفعان تعاملی خوب و مثبت داشته باشد.

کشاورز تصریح کرد: مقوله شناخت دقیق  شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و روابط‌عمومی می‌تواند با استفاده از ایده‌های نوآورانه و با خلاقیت خاص، به پویایی سازمان کمک کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: سرعت و دقت انتقال و انتشار اخبار، اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و تعامل با اصحاب رسانه می‌تواند به پویایی این مجموعه کمک کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز