بهترین مکان ها برای سفرهای بعد از دوره کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۹۸۷۰
بهترین مکان ها برای سفرهای بعد از دوره کرونا
با شروع فصل زیبای بهار و تابستان بسیاری از مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا از سفر کردن منصرف می شوند. اما ما در این مطلب مکان هایی را بیان می کنیم که در هر فصلی از سال زیبایی های بی بدیلی را به مسافران هدیه می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تهیه یک بلیط هواپیما می تواند سفری شاد و مفرح را برای مسافران فصل های بهار و تابستان رقم بزند. با شروع فصل زیبای بهار و تابستان بسیاری از مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا از سفر کردن منصرف می شوند. اما ما در این مطلب مکان هایی را بیان می کنیم که در هر فصلی از سال زیبایی های بی بدیلی را به مسافران هدیه می کند.

ایران کشوری پهناور و چهار فصل

همین که از پشت پنجره به منظره بیرون از منزل نگاه می کنند، تصور می نمایند، دیگر نمی توانند از سفرهای بهاری لذت ببرند. غافل از این که ایران کشوری پهناور و چهار فصل با چشم اندازهای متنوع و زیباست. ایران را می توان بعد از گذراندن این ویروس مزاحم، زیر پا گذاشت و مناظر بسیار زیبایی از آن را تماشا کرد. با خرید بلیط هواپیما می توان به سفری لذت بخش و دلچسب رفت و اواخر بهار خود را با بهار رفتن ویروس کرونا پیوند زد و سفری رویایی و به یاد ماندنی را خلق نمود.

مسافران بهار و تابستان با مراجعه به سایت تیک بان به آسانی می توانند بلیط هواپیما را به تمامی نقاطی که در ادامه معرفی میکنیم، رزرو کنند و از بهار بعد از کرونا لذت ببرند.

مکان هایی که برای سفرهای بعد از دوره کرونا لذت بخش هستند

اگر فکر می کنید بهار فصل مناسبی برای سفر نیست بهتر است برای تغییر عقیده خود در  این مقاله  با تیک بان  همراه شوید تا بهترین مکان ها را برای لذتهای بهاری به شما معرفی کند. لازم نیست نگران هزینه های سفر باشید چرا که سایت تیک بان با ارائه  بلیط هواپیما ارزان، شما را برای تجربه سفرهای بهاری  هیجان زده می کند.

کیش

یکی از مناطق بسیار زیبا و دیدنی برای سفرهای بهاری،  جزیره زیبای کیش است.  کیش در منطقه آب و هوایی گرم و مرطوب می باشد که در بهار دارای درجه حرارت 18 تا 25 می باشد.

با سفر به کیش می توان در بهار هم ورزش های آبی انجام داد، غواصی و شنا کرد. یا در ساحل قدم زد و یا از مناطق شگفت انگیز و تاریخی جزیره دیدن کنید. با خرید بلیط هواپیما کیش بهار تان بهاری می شود. بلیط هواپیما به مقصد کیش را از سایت تیک بان بخواهید.

قشم

برای مسافرانی که عاشق طبیعت هستند و در هر فصلی از زیبایی های آن لذت می برند، جزیره قشم پیشنهاد هیجان انگیزی است.

بهترین زمان سفر به قشم از اوایل اردیبهشت تا اواخر مرداد ماه است. با دیدن جنگل حرا، دره ستارگان، تنگه چاهکو و سواحل آرام و زیبای دریا بهار را فراموش خواهید کرد. در بهار با خرید بلیط هواپیما قشم شانس خرید میوه گواوا را که یکی از خوش طعم ترین میوه های بهاری این جزیره را خواهید داشت. همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، سفر به این مقاصد را باید به بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا از کشور موکول کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه شهر قشم در این زمینه اظهار داشت:

“مسئولان باید در خصوص ویروس کرونا حساسیت به خرج دهند.”

وی با اشاره به تلفات این ویروس در برخی کشورهای جهان بویژه چین به عنوان محل پیدایش ویروس، افزود: به عنوان وظیفه‌ای دینی و ولی باید مراقبت‌های لازم را انجام داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: “جزیره قشم بواسطه قرارگیری در مرز و رفت و آمد زیاد شهروندان به کشورهای همسایه و چین به مراتب از حساسیت بیشتری برخوردار است.”

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: “باید مراقبت ‌های لازم انجام و در مجاری ورودی به ویژه فرودگاه بین‌المللی قشم محل قرنطینه ایجاد شود.”

مشهد

یکی از مقاصدی که همیشه برای ما ایرانی ها با خاطرات خوبی همراه بوده، مشهد است. شهر مشهد با وجود بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) می تواند خستگی چند ماه قرننطینه و خانه نشینی را به دست فراموشی بسپارد.

چابهار

چابهار یکی از مکان هایی است که قطعا از سفر به آن پشیمان نخواهید شد و خاطره یک سفر بهاری بی نظیر را برای خود رقم خواهید زد. این خطه چهار فصل دل انگیز در هر فصلی زیبایی های خاص خودش را دارد.  با آب و هوای مطبوع در کنار تماشای کوههای مینیاتوری، ساحل آرام خلیج که در شب از درخشش فیتوپلانکتون ها بسیار جذاب و دیدنی می شود، تالاب لیپار، بازار چابهار و دهها منطقه دیدنی آن، سفر به یاد ماندنی دلنشینی را تجربه خواهید کرد.

کویر نایبند طبس

اگر عاشق کویرگردی و حس ناب تماشای ستارگان در شبهای کویر هستید، تیک بان سفر به کویر نایبند طبس را به شما پیشنهاد می کند. این کویر زیبا در 225 کیلومتری طبس قرار دارد که روستای با صفایی نیز زیباییش را دو چندان کرده است. با وجود نخل های سر به فلک کشیده در بطن خاک کویر، ترکیبی از زیباترین رنگها چشم نوازی می کنند و بهار را برای شما تابستانی جلوه می دهد.

شمال ایران

ایران آنقدر بزرگ است که در بهار می توان به جای جای آن سفر کرد و از تعطیلات بهاری نهایت لذت را برد.  جنوب ایران از آب و هوای گرم و مطبوعی در بهار برخوردار است ولی اگر می خواهید به شمال ایران نیز سفر بهاری داشته باشید، می توانید به این مناطق بروید.

تله کابین احرار

تله کابین احرار یا بام سبز در ارتفاعات جنگل های گیلان یکی از مکان های مهیج سفرهای بهاری است که اگر عاشق جنگل هستید و ریسک روبرو شدن با آن را در بهار دارید می توانید از سوار شدن به تله کابین و عبور از جنگل بهاری لذت ببرید.

گمیشان و آشوراده

در استان گلستان بهار جلوه دیگری از خود بروز می دهد. از کویر گرفته تا کوهستان. با سفر به جزیره آشوراده می توانید از اسب های زیبای ترکمن دیدن کنید و در  چادرهای عشایر لحظه هایی را به صرف چای بگذرانید.

خرید بلیط هواپیما در سفرهای بی نظیر

برای سفرهای بهاری خود با تیک بان همراه شوید و بلیط هواپیما ارزان، بلیط لحظه آخری و چارتر خود را به آسانی تهیه کرده و بهار را متفاوت سپری کنید. برای اطلاعات بیشتر به مطلب " آیا راز یک سفر لذت بخش را می دانید؟" مراجعه کنید.

سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جزء معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. برای خرید بلیط هواپیما خود می توانید کلمه تیک بان یا عبارتhttps://tikban.com  را جستجو نمایید و با مراجعه به این سایت بلیت مورد نظر را تهیه کنید.

نظر شما