اگر با خانواده به کیش سفر می‌کنید، از اجاره این سوئیت‌ها صرف‌نظر کنید

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۷۱۷۲
اگر با خانواده به کیش سفر می‌کنید، از اجاره این سوئیت‌ها صرف‌نظر کنید
سفر خانوادگی به جزیره کیش، یکی از لذت‌بخش‌ترین مسافرت‌های داخلی است زیرا شما این امکان را دارید در هنگام انجام بهترین و جذاب‌ترین تفریحات ممکن درون کشور با خانواده‎تان همراه باشید.

سفر خانوادگی به جزیره کیش، یکی از لذت‌بخش‌ترین مسافرت‌های داخلی است زیرا شما این امکان را دارید در هنگام انجام بهترین و جذاب‌ترین تفریحات ممکن درون کشور با خانواده‎تان همراه باشید. زمانی که با خانواده به کیش سفر می‌کنید، بهترین کار این است که یک سوئیت اجاره نمایید. در این حالت نه تنها هزینه‌های گزاف هتل را نمی‌پردازید، بلکه این امکان را دارید که همگی دور هم بوده و یک سفر خانوادگی تمام عیار را تجربه نمایید. 

با این همه اجاره سوئیت در کیش شرایط و ویژگی‌هایی دارد و بهتر است که هنگام اجاره سوئیت، موارد زیادی را مد نظر قرار داد تا بتوان یک سفر راحت و بدون دردسر داشت و در آن بالاترین حد خوشی و تفریح را تجربه نمود. بنابراین باید در اجاره سوئیت‌ها دقت کرد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر با خانواده به کیش سفر می‌کنید، از اجاره این سوئیت‌ها صرف‌نظر کنید.

اگر با خانواده سفر می‌کنید از اجاره سوئیت‌هایی که سر وقت تحویل داده نمی‌شوند، صرف نظر کنید

تصور کنید که شما با خانواده به کیش رسیده‌اید و از فرودگاه تاکسی گرفته و خود را به سوئیت مورد نظر که به صورت آنلاین یا تلفنی اجاره کرده‌اید، رسانده‌اید. اما صاحب سوئیت‌ اجاره‎ای شما در مورد ساعت تحویل آن خوش‌قول نبوده و شما نمی‌توانید سر ساعت مقرر وارد سوئیت خود بشوید. 

در سفر به کیش اجاره ویلا و سوئیت بهتر است یا رزرو هتل؟

اگر سوئیت سر وقت به شما تحویل داده نشود، یک گروه خانوادگی با چند چمدان و وسایل سفر، ناگزیر هستید که مدتی را در خیابان منتظر تحویل سوئیت مانده و خستگی پرواز را به آوارگی در کوچه و خیابان وصل کنید. بنابراین سعی کنید که سوئیت‌ها را از صاحبخانه‌های خوش قولی اجاره کنید که دقیقا سر ساعت مشخص شده واحد اقامتی اجاره‌ای را به شما تحویل دهند. یکی از راه‌های مطمئن برای پیدا کردن چنین سوئیت‌ها و صاحبخانه‌هایی، اجاره آنلاین توسط سایت‌های معتبری همانند املاک باشی یا جاباما است.    

اگر با خانواده سفر می‌کنید، از اجاره سوئیت‌های غیربهداشتی صرف نظر کنید

رعایت پاکیزگی و مسائل بهداشتی، یکی از اولویت‌ها در اجاره هر نوع اقامتگاهی است. تمیز بودن محل اقامت برای ما ایرانی‌ها، به ویژه اگر با خانواده سفر کنیم، از هر چیز دیگر واجب‌تر است و کمتر خانواده‌هایی هستند که به پاکیزگی و نظافت محل اقامت خود اهمیت ندهند. معمولا سوئیت‌های کیش هم از نظافت خوبی برخوردار هستند ولی ممکن است اقامتگاه‌هایی وجود داشته باشند که به آن اندازه که ما می‎‌خواهیم تمیز نباشند و سلیقه ما را از این نظر تامین نکنند. 

در سایت جاباما و هومسا می‎توان سوئیت‌های تمیز و بهداشتی فراوانی را یافت. کافی است که شما کامنت‌ها و نظرات مسافرانی که در این سوئیت‌ها اقامت داشتند را مطالعه نمایید. به عنوان مثال مسافران در سایت جاباما در مورد سوئیت‌های یک مجموعه نوشته‌اند که این سوئیت‌ها به اندازه‌ای تمیز هستند که سرویس بهداشتی آنها برق می‌زند و وسواسی‌ترین افراد نیز در آنها احساس راحتی می‌کنند. پس اگر روی بهداشت و پاکیزگی اقامتگاه خود حساسیت زیادی دارید، حتما کامنت‌های مربوط به سوئیت‌ها را بخوانید. 

2

اگر با خانواده به کیش سفر می‌کنید، از اجاره سوئیت‌های گران صرف نظر کنید

برخی از سوئیت‌ها در کیش نسبت به شرایط و امکاناتی که دارند و موقعیتی که در آن قرار داشته و فاصله‌شان تا مراکز مهم جزیره، گران هستند. این سوئیت‌ها به گونه‌ای هستند که قیمت اجاره آنها به علاوه اجاره‌ای که برای رسیدن به مراکز اصلی شهر می‌پردازید، گران‌تر از چیزی می‌شود که در ابتدا در نظر داشتید. گاهی اوقات نیز مبلغ اجاره سوئیت با خدمات و موقعیتش تناسب ندارد. ما شدیدا به شما توصیه می‌کنیم که از اجاره چنین سوئیت‌هایی به ویژه در یک سفر خانوادگی صرف نظر کنید و بودجه سفرتان را صرف هزینه‌های منطقی نمایید. 

برای این که بتوانید متوجه شوید که چنین سوئیت‌هایی گران است و بهای آن از قیمت واقعی بالاتر است، باید اولا از سایت‌های معتبری نظیر جاباما یا ویلاجار اجاره کنید و دوما به خوبی سایت‌های اجاره سوئیت و ویلا را مطالعه کنید و به اصطلاح معمول با زیر و بالا کردن این سایت‌ها و مقایسه قیمت‌های چندین سوئیت و واحدهای مسکونی مختلف، متوجه ارزش واقعی سوئیت بشوید و اقامتگاه گرانی را در یک سفر خانوادگی اجاره نکنید. 

اگر با خانواده سفر می‎کنید از اجاره سوئیت‌هایی دور از مراکز خرید روزمره صرف نظر کنید

زمانی که با خانواده به کیش سفر می‌کنید، ملزومات زیادی برای زندگی روزمره وجود دارند که باید روزانه آنها را خریداری کنید. به ویژه اگر با فرزندانتان به سفر می‌روید، به خرید تنقلات و اقلام خوراکی در کیش بیش از زمان‎های دیگر نیاز دارید. حتی اگر بنا باشد که ناهار و شام خود را در رستوران صرف کنید، باز هم نیاز برای خوردن صبحانه و میان وعده به خرید نان، کره و پنیر و انواع اسنک‌ها به همراه آب آشامیدنی نیاز دارید.

در صورتی که سوئیت اجاره‎ای شما دور از سوپر مارکت و فروشگاه‌های خواروبار باشد، خرید کردن برای شما کار سختی خواهد بود. 

رفت و آمد از یک مسیر دور به سوپر مارکت، به ویژه این که اکثر مسافران با هواپیما به کیش می‌روند و اتومبیل شخصی ندارند، کاری سخت و هزینه‌بر خواهد بود. اگر نیمه شب آب آشامیدنی شما تمام شود و یا فرزند شما بهانه یک شکلات را بکند، شما نیاز دارید مسافت زیادی را با تاکسی تلفنی برای خرید بپیمایید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا از اجاره سوئیت‌هایی که دسترسی خوبی به مراکز خرید روزمره داشته باشند. زمانی که از سایت‌هایی مانند سفر مارکت و جاباما سوئیت اجاره می‌کنید، صاحبان اقامتگاه فاصله تا مراکز خرید روزمره را ذکر می‌کنند و شما می‌توانید برای اجاره سوئیتی با فاصله منطقی نسبت به سوپرمارکت‌ها تصمیم بگیرید.  

3

اگر با خانواده به کیش سفر می‌کنید از سوئیت‌هایی که فاقد وسایل رفاهی هستند، صرف نظر کنید

سفر به کیش با خانواده قوانین و قواعدی دارد که باید آنها را رعایت نمایید. داشتن وسایل رفاهی مناسب و کافی برای شما و خانواده‌تان یکی از شرط‌های اساسی برای اجاره سوئیت و ویلا است. از آنجا که کیش در یک منطقه گرمسیری قرار دارد، هوای آن در بسیاری از اوقات سال گرم و شرجی است بنابراین باید از داشتن سیستم تهویه هوای مناسب برای فصل‌های گرم و سیستم گرمایشی حداقلی برای فصل‌های سرد مطمئن باشید.

علاوه بر این به دلیل این که کیش دارای آب و هوای گرمی است، نبود یخچال در سوئیت، یکی از موارد نقصان عمده آن به شمار می‌آید زیرا شما در هر حالی به آب خنک و یخ نیاز دارید و وسایل صبحانه‌تان را برای فاسد نشدن، باید حتما در یخچال قرار بدهید. سرویس خواب مناسب، چای ساز، سرویس آشپزخانه و ظرف و ظروف، سایر وسایلی است که سوئیت اجاره‌ای شما باید آنها را داشته باشد. پس هنگام اجاره سوئیت از سایت‌های اتاقک یا جاباما، امکانات سوئیت را به درستی بررسی کرده و در صورتی که تجهیزات مناسب را نداشت، از اجاره آن صرف نظر کنید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز