۵ دلیلی که بیشتر مسافران در کیش به جای هتل، سوئیت اجاره می‌کنند

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۷۴۴۶
۵ دلیلی که بیشتر مسافران در کیش به جای هتل، سوئیت اجاره می‌کنند
سفر به کیش یکی از تفریحات سالیانه بسیاری از مردم عزیزمان است. کیش به دلیل داشتن آب و هوای معتدل در زمستان و هوای گرم در تابستان، در هر فصلی مسافران خاص خودش را دارد.

سفر به کیش یکی از تفریحات سالیانه بسیاری از مردم عزیزمان است. کیش به دلیل داشتن آب و هوای معتدل در زمستان و هوای گرم در تابستان، در هر فصلی مسافران خاص خودش را دارد. در زمستان، هنگامی که سایر نقاط ایران را برف و سرما احاطه کرده، مسافران زیادی برای لذت بردن از آب و هوای منطقه گرمسیری به این جزیره سفر می‌کنند و به شیوه‌های مختلفی در این جزیره اقامت می‌کنند.  

سوئیت‌های شخصی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در کیش طرفداران زیادی دارد و مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در واقع بسیاری از مسافران سوئیت‌ها و ویلاهای شخصی را به هتل‌ها ترجیح می‌دهند. 5 دلیلی که بیشتر مسافران در کیش به جای هتل، سوئیت اجاره می‌کنند عبارتند از:

در کیش هم سوئیت‌های هتلی وجود دارد و هم سوئیت‌های شخصی 

قرار دادن عبارت سوئیت‌های شخصی در مقابل سوئیت‌های هتلی به این دلیل است که سوئیت‌ها انواع مختلفی دارند و موقعیت‌ها و کارایی هر کدام از آنها فرق دارد. سوئیت‌ها مدل‌های مختلفی دارند که سوئیت‌های هتل و سوئیت‌های شخصی که شامل سوئیت استودیو فلت و سوئیت دارای اتاق خواب را نشنیده باشید. سوئیت‌های استودیو فلت فاقد اتاق خواب هستند و تمامی امکانات اقامتی در درون یک اتاق کوچک یا بزرگ جا گرفته است.

در واقع سوئیت‌های هتلی از نوع سوئیت‌های استودیو فلت هستند که فاقد اتاق خواب بوده ولی امکانات ابتدایی زندگی مانند تختخواب، میز و صندلی، تلویزیون و یخچال را دارند. در مقابل سوئیت‌های استودیو فلت و سوئیت‌های دارای اتاق خواب که به صورت شخصی اجاره داده می‌شوند، امکانات کامل‌تری از جمله تجهیزات آشپزخانه و امکان پخت و پز وجود دارد که این امکانات بسته به قوانین صاحب هر سوئیت، قابل استفاده هستند. برای این که امکانات و قوانین سوئیت‌های شخصی کیش را بدانید، به سایت‌های جاباما یا ویلایار مراجعه نمایید.

دلایل اجاره سوئیت‌های شخصی به جای رزرو هتل در سفر کیش چیست؟ 

سوئیت‌های شخصی کیش دارای دو گونه دارای اتاق خواب و یا فاقد اتاق خواب یا همان فلت استودیوها هستند که این واحدهای اقامتی در همه جای جهان وجود دارند. به طور کلی سوئیت‌ها واحدهای اقامتی کوچکی هستند که از نظر هزینه و امکانات نسبت به سایر اماکنی که برای اجاره در نظر گرفته می‌شوند، قیمت پایین‎تری دارند.

در سفر به کیش ویلا و سوئیت اجاره کنیم بهتر است یا رزرو هتل؟

با این همه تنها دلیل اجاره سوئیت‌های شخصی از جانب مسافران تنها قیمت نیست و دلایل زیادی وجود دارد که مسافران سوئیت‌های شخصی را به سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل ترجیح می‌دهند. مسافران برای اجاره این سوئیت‌ها به راحتی وارد سایت‌های سفر مارکت و جاباما شده و واحدهای اقامتی را اجاره نمایند.

2

دلیل اول: قیمت مناسب سوئیت‌های شخصی در مقایسه با رزرو هتل

سوئیت‌ها در کیش معمولا متراژ کمتری دارند ولی با همان متراژ اندک، آشپزخانه و تجهیزات آشپزی داشته، مبلمان، تجهیزات سرمایی و گرمایی و در مجموع امکان اقامتی راحت را به مسافران می‎دهند. سوئیت‌های شخصی کیش که اجاره بهای کمتری نسبت به اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارند، از آن جهت بیشتر مورد پسند  مسافران هستند که ایشان بزرگ‌ترین کاری که در جزیره کیش انجام می‌دهند گشت و گذار و تفریح در جزیره است و ساعات کمی را در سوئیت‌ها می‌گذرانند. 

در واقع سوئیت‌های کیش اقامتگاه‌هایی راحت و دنج هستند که پایین‌ترین اجاره بها را در میان واحدهای یک آپارتمان‌ داشته و هم‌چنین در مقایسه با اتاق‌های هتل چهار و پنج ستاره ارزان‌تر هستند اما از بسیاری از هتل‌های دو و سه ستاره تمیزتر و بهداشتی‌ترند. از این جهت بسیاری از مسافران ترجیح می‎دهند سوئیت‌های شخصی کیش از طریق سایت‌های املاک باشی یا جاباما اجاره نموده و با استفاده از این کار، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

دلیل دوم: فضای آرام سوئیت‌های شخصی در مقایسه با هتل‌ها

سوئیت‌های شخصی در درون ساختمان‌ها و آپارتمان‌هایی حداکثر پنج طبقه و با تعداد واحدهای محدود قرار دارند در صورتی که سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل در راهروهای پر سر و صدایی قرار دارند که شما با باز کردن در هر کدام، مسافران زیادی را می‌بینید که از اتاق‌هایشان به سمت مراکز تفریحی کیش می‌روند. این مسافران به دلیل خوشحالی از مسافرت به جزیره پرانرژی و هیجان‌انگیز کیش، سر و صدای زیادی نموده و فضاهای عمومی هتل را شلوغ می‌کنند.

در مقابل آن سوئیت‌های شخصی هستند. ساکنان این سوئیت‌ها و سایر واحدهای اقامتی هر ساختمان، با توجه به فرهنگ آپارتمان‌نشینی ناگزیر به رعایت بیشتری هستند و به همین دلیل سوئیت‌های شخصی محیط آرام‌تری نسبت به اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل‌ها دارند. از این رو کسانی که به دنبال آرامش هستند به سایت‌هیا جاباما و یا هومسا رفته و سوئیت‌های شخصی را اجاره می‌کنند.

3

دلیل سوم: استقلال عمل در سوئیت‌های شخصی 

هتل‌ها دارای قوانین و مقرراتی هستند که استقلال عمل مسافران را محدود می‌کند. هر چند که فضای هتل‌ها شلوغ‌تر از سوئیت‌ها است اما شما کمتر می‌توانید تا دیر وقت در اتاق‌های هتل دور هم جمع شده و به گفتگو با صدای بلند و خندیدن بپردازید زیرا فاصله هر اتاق هتل با دیگری، تنها یک یا دو ردیف آجر است. اما در سوئیت‌ها حریم خصوصی بیشتری وجود دارد و شما در آنها این امکان را دارید تا ضمن رعایت فرهنگ زندگی جمعی، راحت‌تر رفت و آمد نمایید، تا پاسی از شب دور هم جمع شده و کاملا خوش بگذارنید.

در واقع مسافران کیش که شور و شوق یک جزیره گرمسیری را با خود به اتاق‌هایشان می‌برند، نمی‌توانند در هتل‌ها، هیجان خود را با دیگران قسمت کنند و همانند سوئیت‌ها، اوقات خوبی را در کنار سایر همسفران خود بگذرانند. بنابراین بهترین راهکار برای داشتن سفری خوشایند و دلپذیر، اجاره سوئیت از سایت‌های جاباما یا اتاقک است.

دلیل چهارم: غذاهای خانگی در سوئیت در مقابل رستوران‌های هتل

شاید بسیاری از مسافران کیش برای نوش جان کردن غذا به رستوران بروند اما برخی از افراد که دوست دارند اقتصادی‌تر سفر کنند و یا سلامت غذای خانگی را به غذای رستورانی ترجیح می‎دهند، امکان پخت‌ و پز در سوئیت‌های شخصی را دارند و می‌توانند غذای سالم‌تر با هزینه‌ کمتر را نوش جان نمایند و پولشان را در رستوران‌های لوکس و گران قیمت جزیره صرف نکنند.

این امکان در هتل وجود ندارد. اگر مسافران در اتاق‌ها یا سوئیت‌های هتل‌ها اقامت کنند، ناگزیر هستند که به رستوران‌های داخل جزیره کیش رفته و یا به غذاهای رستورانی هتل‌ها قناعت کنند. در صورتی که در سوئیت‌ها می‌توانند به راحتی میان وعده‌های ساده و خوشمزه درست کنند و هنگام گشت و گذار در جزیره آنها را نوش جان نمایند. بنابراین مسافران ترجیح می‎دهند که به جای هتل از طریق سایت‌های هومسا، جاباما و یا جاجیگا ویلا اجاره کرده و به جای محدود شدن به غذای رستوران، هر خوراکی که دوست دارند را نوش جان کنید.

دلیل پنجم: محیط خانوادگی و خودمانی سوئیت در مقایسه با فضای رسمی هتل

فضای رسمی هتل در مقابل محیط خانوادگی و فضای صمیمی یک سوئیت  شخصی قرار می‌گیرد. مسافرانی که سوئیت‌های شخصی را اجاره می‌کنند، می‌توانند همانند خانه خود در محیطی دوستانه و خانوادگی، با همسفران خود معاشرت کرده و خوش بگذرانند. تعداد نفرات بیشتری دور هم جمع شده و اوقات بهتری را سپری نمایند. مسافران در نهایت خاطرات یک سفر واقعی و مناسب یک جزیره گرمسیری را با خود به خانه خواهند برد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز