قهرمانی تیم بتن گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۶۹۲۴
قهرمانی تیم بتن گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس
تیم بتن گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در گرایش مسابقه بتن پرمقاومت دانشجویی و کسب مقام سومی در گرایش سازه قاب بتنی محافظ تخم مرغ (EPD) به قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مسابقات سراسری تیم بتن دانشگاه های کشور در مهر ماه سال جاری به همت انجمن بتن ایران، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن علمی بتن ایران در دانشگاه شهید رجایی برگزار گردید. وتیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به مقام قهرمانی دست یافت.

 در سال جاری بیش از 20 تیم در گرایش های مختلف متشکل از تیم های دانشجویی از دانشگاههای مختلف در دوازدهمین کنفرانس ملی بتن و هجدهمین همایش روز بتن در دهم دیماه 1399 به میزبانی دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

 تیم های بتن از دانشگاههای آزاد و دولتی شرکت نمودند که از بین طرح های ارسالی تعدادی از طرح ها به تائید انجمن بتن ایران رسید و به سالن اصلی دفاعیات راه پیدا کرد.

در این میان تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس پس از ارائه، تاییدیه و انجام آئین دفاعیه از طرح ارسالی، توانست برای دومین سال پیاپی در دو گرایش از این مسابقات رتبه های اول و سوم را کسب نماید.

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس توانست در گرایش بتن پرمقاومت دانشجویی رتبه اول این مسابقات را کسب نماید. همچنین در گرایش سازه قاب بتنی محافظ تخم مرغ (EPD) با اختلاف بسیار کمی با سایر رقیبان در نهایت به رتبه ارزشمند سومی این مسابقات اکتفا نمود.

در سالیان اخیر، تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی در 4 مسابقه بتن شرکت نموده و حاصل این حضورها، کسب دو مقاوم قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی می باشد. سال 1397 تیم بتن این دانشگاه متشکل از آقایان امید فرهمند و یاسین ترابی توانستند مقام دوم گرایش بتن هنری را تحت هدایت دکتر پرویز عبادی کسب نمایند. همچنین در سال 1398 در دو دوره مسابقات بتن در انجمن بتن ایران و همچنین شاخه ایران انجمن بتن آمریکا (ACI) متشکل از مهندس میروحید حسینی، پرهام وظیفه دوست صالح، مهدی شانه‌ ای، بهنام آذریان، محمد صادق جبروتی و مهدی خاوری توانست مقام اول و دوم را در گرایش سازه قاب بتنی محافظ تخم مرغ (EPD) کسب نماید.

دکتر پرویز عبادی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با روابط عمومی واحد شهر قدس اظهار کرد: «تیم  بتن واحد شهرقدس متشکل از اساتید و دانشجویان گروه مهندسی عمران، توانستند در دوازدهمین کنفرانس ملی بتن و هجدهمین همایش روز بتن که دهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، در گرایش بتن پرمقاومت دانشجویی رتبه اول و در گرایش سازه محافظ تخم مرغ (EPD) مقام سوم را کسب نماید».

 وی افزود :«در این دوره از مسابقات که با حضور 20 تیم در گرایش بتن پرمقاومت دانشجویی و 16 تیم در گرایش سازه محافظ تخم مرغ (EPD)  برگزار گردید، این تیم‌  در رقابت با سایر تیمهای مطرح از سراسر کشور اعم از دانشگاه های دولتی و آزاد حاضر در مسابقات در دو گرایش موفق به کسب این عناوین ارزشمند گردد.».

عبادی ضمن قدر دانی از حمایت های باشگاه پژوهشگران جوان افزود:  تیم دانشگاه شهر قدس متشکل از دانشجویان میروحید حسینی، امید احمدی، علیرضا فرحزادی، سولماز علی مددی، محمد عرب پور، محمد براتی فردوئی، بابک شکری، فرید هادی، علی میرالی، سید محمد رضا هاشمیان، میرابوالفضل حسینی و رضا صیام در این دوره از رقابت ها حضور یافتند.

عضو هیات علمی و مدیر گروه عمران واحد شهر قدس تصریح کرد: این مسابقات مهمترین مسابقه ملی بتن در سراسر کشور محسوب می شود که همه ساله در مهر ماه و هم زمان با بزرگداشت استاد احمد حامی برگزار می گردد. قابل ذکر است که این تیم با برنامه ریزی جدی در صدد است در مسابقات آتی در بیست و سومین دوره مسابقات سالیانه ملی انجمن علمی بین المللی بتن آمریکا در اواخر پاییز با قدرت بیشتری حاضر گردد. انشاا... با تامین منابع کافی هدف آتی تیم بتن دانشگاه آزاد واحد شهر قدس بر این است که بتوانند با تلاش و برنامه ریزی  مناسب در مسابقات جهانی مقام کسب کنند.

 او در پایان،  از زحمات تمامی دانشجویان و سایر اعضای هیات علمی گروه عمران که در این موفقیت سهیم بودند، تشکر وقدردانی نمود. همچنین از تلاش های رییس و اعضای محترم باشگاه پژوهشگران جوان واحد شهر قدس نیز قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز