در بخش کهریزک تشریح شد؛

ویژه برنامه های دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۰
ویژه برنامه های دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده
ویژه برنامه های دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده در بخش کهریزک تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ علی کلهر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به دهه بصیرت اظهار داشت: حماسه 9 دی جایگاه مردم را در حفظ استقلال کشور و آرمان‌های کشور مشخص کرد و این امر نیازمند بصیرت و دشمن شناسی و ولایت مداری است.

وی گفت: امسال دهه بصیرت با نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهید دانشمند فخری‌زاده مصادف شده است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی قرار داریم، از طریق هم افزایی با بسیج و تشکل‌های مردمی در گستره بخش کهریزک برنامه‌هایی را برگزار می کنیم.

رئیس شورای بخش کهریزک با اشاره به ویژه برنامه های دهه بصیرت تصریح کرد: در راستای ابلاغ بخشداری کهریزک به شورای بخش فضاسازی متناسب با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و راه‌اندازی کارناوال خودرویی همراه با پخش سروده‌های حماسی و انقلابی و مدیحه‌سرایی در سطح بخش کهریزک برگزار خواهد شد.

کلهر ادامه داد: مسابقه در فضای مجازی پیرامون آشنایی با شهدای ترور در قالب پژوهش، اجرای پویش "من بصیرت ملی دارم" و برگزاری نمایشگاه عکس در ادارات نیز از دیگر ویژه برنامه های این ایام است که با مشارکت و هم افزایی شهرداری و دهیاری های سطح بخش اجرا می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای فاطمیون با هدف بصیرت‌افزایی همزمان با دهه فاطمیه و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده نیز در دهیاری های بخش کهریزک اجرایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز