کاهش ۷۰ درصدی میزان ورودی بیماران در بخش بستری

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۲۶۱۷
کاهش ۷۰ درصدی میزان ورودی بیماران در بخش بستری
جلسه ستاد کرونای ورامین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان ورامین گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در دیماه امسال نسبت به مدت مشابه ماه قبل 70 درصد کاهش داشته است.

حسین کاغذلو اظهار داشت:علاوه بر این ، کاهش 70 درصدی میزان ورودی بیماران در بخش بستری و کاهش 80 درصدی بستری بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه‌ از دیگر دستاوردهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین است.

وی با اشاره به عملکرد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طی دو هفته گذشته در مناطق مختلف ورامین گفت: اجرای 18 مورد ضدعفونی منازل، دریافت 332 مورد تست رَپید( سرعتی)، رهگیری 435 نفر از افرادی که با بیماران کرونایی در تماس بودند، ارجاع 11 نفر به مراکز درمانی، معرفی 30 نفر برای تست PCR و مراقبت از 35 نفر در منزل از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه اجرای طرح شهید سلیمنای در ورامین است.

وی گفت: در جریان اجرای طرح شهید سلیمانی و در حوزه آموزش نیز اقدامات مؤثری در آگاه‌سازی عمومی صورت گرفته که از جمله می‌توان به نصب هزار و 250 متر مربع بنر اطلاع رسانی، توزیع 24 هزار عدد پمفلت، توزیع 3 هزار و 250 عدد پوستری و 18 هزار و 170 مورد آموزش چهره به چهره طی دو هفته گذشته اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی، طی یکماه گذشته هزار و 350 بسته غذایی به ارزش هر یک 350 هزار تومان توسط هلال احمر و هزار و 500 پرس غذای گرم توسط اداره اوقاف و امور خیریه به ارزش175 میلیون تومان تهیه و توزیع شد ضمن این که 40 رأس دام سبک و سنگین نیز ذبح و گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کاغذلو با اشاره به نقش ارزنده و مؤثر سپاه پاسداران و بسیج در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ورامین گفت: در اجرای طرح مشترک سپاه و شبکه بهداشت و درمان، 450 نفر از بسیجیان آموزش دیده شرکت کرده و طی دو ماه گذشته 85 هزار را مورد پایش قرار دادند که این امر علاوه بر افزایش احساس امنیت در مردم، به شناسایی بیماران و نیازمندان کمک شایانی کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه ورامین با توزیع بیش از 320 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، کمک شایانی به حمایت‌ ازخانواده‌های نیازمند کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز