طرح رایگان ویزیت پزشکی اهالی روستای قشلاق جیتو در قرچک

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷۱
طرح رایگان ویزیت پزشکی اهالی روستای قشلاق جیتو در قرچک
به همت اداره تبلیغات اسلامی با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه قرچک، طرح رایگان ویزیت پزشکی اهالی روستای جیتو با حضور روحانیون و پزشکان جهادی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طرح ویزیت پزشکی رایگان اهالی روستای قشلاق جیتو شهرستان قرچک در محل آموزشگاه خیریه فاطمه عرب این روستا با حضور پزشکان روحانیون طرح جهادی-فرهنگی به مدت یک روز انجام و بیش از هزار نفر در این طرح ویزیت پزشکی شدند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در بازدید از محل این مدرسه ضمن خدا قوت به پزشکان و گروه جهادی فعال در این طرح از قسمت های مختلف بازدید کرد.

وی در این راستا اظهارداشت: پیش از این در مناطق صالح آباد و ولی اباد این طرح انجام شده است و امیداریم تا پایان سال بتوانیم روستاهای دیگر منطقه را هم تحت پوشش این طرح ببریم.

حجت‌الاسلام عبدالرحیمی تصریح کرد: ابتدا کار را در مناطق کم برخوردار آغاز کردیم همزمان با ویزیت اهالی مناطق داروهای مدنظر نیز به صورت تماما رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در پایان گفت: خوشبختانه بازخورد های بسیار خوبی از اجرای این طرح داشتیم و پس از اجرای آن در روستاها به صورت محله ور این طرح را در مناطق مختلف شهری نیز عملیاتی می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز