امام جمعه باقرشهر کهریزک:

جدایی مردم از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی،نخستین نتیجه تحریف دفاع مقدس است

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۴۸۱۱
جدایی مردم از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی،نخستین نتیجه تحریف دفاع مقدس است
نماز باشکوه جمعه،به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی استیری امام جمعه محترم باقر شهر وکهریزک در مصلی باقرشهر وباحضوراقشار مختلف مردم برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر کهریزک گفت: مردان و زنان منافق متفق با همدیگر و طرفدار یکدیگرند مردم را به کار بد وا می‌دارند و از کار نیکو منع می‌کنند.

او افزود: القای نظر اکثریت به عنوان نظر درست یکی از ترفندهای شیطانی است دشمن از همین حس پیروی از اکثریت که در وجود ما هست استفاده می‌کند و با کار رسانه‌ای وانمود می کند که اکثریت مردم فلان عقیده را دارند اکثریت مردم فلان کار را انجام می‌دهند.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک ادامه داد: این در حالی است که خداوند متعال ۴۴ بار در قرآن کریم تعبیر اکثرهم را به کار برده است و بالاستثنا بعد از کلمه اکثرهم میفرماید لایعقلون، لایفقهون ، لا یعلمون، لا یشکرون؛ اکثرهم للحق کارهون ،اکثرهم الفاسقون یعنی ای بنده من، گول اکثریت را نخور!

سال گذشته ظرفیتی بنام ناوبندر مکران در نیروی دریایی ارتش ایجاد شد که این نیرو را برای دریانوردی‌های طولانی‌مدت از پهلوگیری در هر بندری بی‌نیاز می‌کرد.

ناوبندر در حقیقت مثل یک جزیره متحرک ۱۲۱ هزار تنی است، یک پایگاه دریایی متحرک و چندمنظوره است که طیف گسترده‌ای از نیازهای عملیاتی و اطلاعاتی در حوزه الکترونیکی، پهپادی، موشکی و بالگردی را تامین می‌کند و با قابلیت ماندگاری طولانی مدت در دریاها و اقیانوس‌ها، انواع ناوها و شناورها را پشتیبانی می‌کند

اعزام سهند به ماموریت اطلس، در حقیقت نشان دادن رستاخیز آن به کسانی بود که روزی نخستین سهند را به ایران فروختند و سپس غرقش کردند، اما دیدند که ایرانی می‌تواند خودش سهندها بسازد.

دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران تجربیات ارزنده‌ای ایجاد کرد و به همین دلیل نیز از آن به عنوان مهم‌ترین موفقیت گام اول انقلاب اسلامی یاد می‌شود که تجربیات آن می‌تواند چاره‌ساز بسیاری از مشکلات در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

در بیانیه گام دوم هم آمده است: «برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ‌ها به‌جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

جدایی مردم از اهداف نظام اسلامی نخستین نتیجه تحریف جنگ است؛ مردم خوب پای کار اهل بیت(ع) و نظام و ولی فقیه بوده اند و اگر غافل شویم به تبعات تحریف مبتلا می شویم و مردم از اهداف نظام دور شده و فاصله خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز