به پاسداشت فداکاری دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای؛

افتتاح زمین ورزشی فاز ۸ پردیس با نام علی لندی

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۸۵۸۳
افتتاح زمین ورزشی فاز ۸ پردیس با نام علی لندی
زمین ورزشی فاز 8 پردیس با نام علی لندی دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ هفته گذشته در گوشه‌ای از این کره خاکی اتفاقی رقم خورد که شاید باور آن برای خیلی‌ها آسان نباشد. علی لندی، دانش‌آموز 15 ساله ایذه‌ای جان خود را فدای نجات دو پیرزن نمود تا برگ جدیدی در کتاب پهلوانان و بزرگ‌مردان این مرز و بوم ثبت شود. 

رشادت این دانش‌آموز باعث حیرت جهانی از ایثار جوانان در این سرزمین شد و مقامات کشور نیز در اطلاعیه‌های مختلف از فداکاری این نوجوان سخن گفتند. پس از پیام روز گذشته رئیس جمهور، صبح امروز نیز در تماسی از دفتر رهبر انقلاب با خانواده علی لندی، مراتب تسلیت ایشان ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد. 

در همین راستا و با دستور دکتر هدایت مدیرعامل شرکت عمران، زمین ورزشی فاز 8 که به زودی افتتاح خواهد شد، به نام علی لندی، دانش‌آموز ایثارگر ایذه‌ای نام‌گذاری شد. این زمین ورزشی به مساحت 920 متر مربع و با کاربری زمین چمن مصنوعی فوتسال، پس از رفع معارضین موجود در قطعات ورزشی تکمیل و تا پایان مهرماه آماده بهره‌برداری می‌باشد. 

طبق گزارش روابط عمومی شرکت عمران پردیس، با پیگیری‌های اداره روبنایی شرکت عمران و به جهت رفاه شهروندان و ارائه خدمات به جوانان پردیسی، اجرای 9 قطعه زمین ورزشی روباز (سه قطعه در فاز ۸، دو قطعه درفاز ۵، دو قطعه درفاز ۹ و دو  قطعه در فاز ۱۱ با برآورد اولیه 10 میلیارد تومان) با کاربری‌های فوتبال، فوتسال و بستکبتال از ابتدای امسال آغاز شده که زمین ورزشی علی لندی یکی از این قطعات است و به زودی آماده تحویل به جوانان ساکن در فاز 8 خواهدبود. 

222

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز