به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد:

سومین جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴:۴۲
کد خبر: ۲۷۲۸۱۰
سومین جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد
وزیر دادگستری در جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد، بر لزوم بکارگیری صحیح بانکهای اطلاعاتی در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیش از ظهر امروز، سومین جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد به ریاست وزیر دادگستری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، در این جلسه با بیان این مطلب که هم اکنون 64 بانک اطلاعاتی قابل بهره برداری در کشور وجود دارد که متاسفانه به درستی مورد بهره برداری قرار نمی گیرد گفت: فساد تنها محدود به رانت خواری و زیر میزی نیست، بلکه هدر دادن منابع ملی و عدم استفاده درست از امکانات، خود گونه ای از انحراف بوده و عملیات بی اثر و کم اثر نیز به نوعی، فساد محسوب می گردد.

وی عملکرد گذشته این شورا در گزارش دهی به سازمان ملل متحد را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مبارزه با فساد نباید محدود به مسایل بین المللی گردیده و می بایست در زمینه امور داخلی نیز این موضوع با قوت و جدیت تمام پیگیری گردد.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین بخشی در زمینه مبارزه با فساد تصریح کرد: در حوزه مبارزه با فساد کار اندکی انجام نشده؛ اما همواره مشکل اساسی در عدم تجمیع و توزیع صحیح اطلاعات و مسوولیتها بوده است که در حال حاضر نیز این موضوع از دغدغه های اصلی این شورا می باشد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به جدیت و اهتمام ویژه دولت بر امر مبارزه با فساد، خواستار بکارگیری حداکثر توان و ظرفیتهای اجرایی و قانونی جهت دستیابی به هدف مطلوب در این عرصه شد.

 

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز