استاندارخراسان جنوبی خبرداد:

خراسان جنوبی میزبان محمدباقر نوبخت / نگاه درآمدزایی از سالن های ورزشی دولتی ممنوع

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۹:۰۹
کد خبر: ۹۲۷۷۵۸
خراسان جنوبی میزبان محمدباقر نوبخت / نگاه درآمدزایی از سالن های ورزشی دولتی ممنوع
محمدصادق معتمدیان از سفر محمدباقرنوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: مکاتباتی به ایشان انجام شده است و به زودی برای دومین بار به استان سفر خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، عصر امروز فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی جوان، پویا و مطالبه گر است عنوان کرد: یکی از توصیه های ما به مدیران دستگاه های اجرایی دعوت از مدیران ارشد وزارتخانه هایشان بوده است تا با سفر به استان نگاهشان تغییر کند.

وی افزود: در همین راستا با روسای فدراسیون های زیادی دیدار داشتیم که خوشبختانه تاکنون چندین میزبانی ملی و منطقه ای مسابقات ورزشی را در استان بگیریم. استاندار خراسان جنوبی با تاکید براینکه دکتر سلطانی فر وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در خراسان جنوبی است تصریح کرد: انتظار داریم در طرح های اقتصاد مقاومتی تمرکز ویژه به حوزه ورزش استان شود.

معتمدیان با بیان اینکه سفر مدیران ارشد وزارتخانه ها تاکنون توانسته معجزه ای در استان ایجاد کند گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی در حوزه زیرساختی و عمرانی برای استان جذب کردیم و این نشان از تلاش همه مدیران استانی بوده است.

وی از سفر محمدباقرنوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: مکاتباتی به ایشان انجام شده است و به زودی برای دومین بار به استان سفر خواهند کرد. استاندار تاکید کرد: در این سفر حتما پیگیری کنید تا از وزارت ورزش و جوانان برای تخصیص اعتبارات رایزنی کند. معتمدیان تاکید کرد: برای اولین بار در بودجه 99 نظرات استانی هم اخذ شده است که امیدواریم بخشی از عقب ماندگی های استان جبران شود.

استاندار وجود سرمایه انسانی در خراسان جنوبی به عنوان اصلی ترین سرمایه های استان دانست و گفت: در همین راستا اعتبارات هیات ورزشی را از ردیف فصل5 از 65 میلیون تومان به یک میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش دادیم. وی در پایان خاطرنشان کرد: از کلیه  فضاهای ورزشی دستگاه های اجرایی دیگر برای توسعه ورزش به ویژه بانوان استفاده کنید و هیچ گونه نگاه درآمدزایی نداشته باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز