مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت :

فرایند احیا ۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیدک خراسان شمالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۳۶۸۶
فرایند احیا ۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیدک خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : از ابتدای سال تاکنون 12 واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی احیا شدند و 2 واحد صنعتی نیز در حال فرایند احیا می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سیاوش وحدت گفت : در سال جاری سی و شش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار گردیده است که با برنامه های ویژه دولت برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ، امید است زمینه افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی پایدار فراهم آید.

وی تصریح کرد: اگر کارخانه ای با 25 درصد ظرفیت فعالیت کند بهتر از آن است که بر اثر عدم همکاری دستگاه های اجرایی تعطیل شود چرا که رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان حمایت و پیشتیبانی از تولید کننده و سرمایه گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه واحد صنعتی نور ساخت اترک حدودا 6 سال تعطیل بوده است ، عنوان کرد: این واحد صنعتی با تغییر مدیریت و نوع تولید از مونتاژ لامپ های ال ای دی به یونولیت های ساختمانی با سرمایه گذاری بیش از 15 میلیارد تومان و اشتغال 25 نفر در حال احیا می باشد.

همچنین وحدت تصریح کرد : شرکت فولاد گستر بام شرق نیز برای اجرایی کردن مرحله دوم طرح خود با مشکل کمبود نقدینگی مواجه است که با پیگیری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، تسهیلات تکمیلی توسط بانک به واحد صنعتی پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد : با پیگیرهای ستاد تسهیل این دو واحد صنعتی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید و به چرخه تولید باز خواهند گشت.

در همین راستا از دو واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیدک توسط مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و معاون صنایع کوچک استان به همراه سرپرست سازمان صمت و معاون طرح و برنامه صمت استان صورت گرفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز