استاندار خراسان شمالی:

نرخ واگذاری زمین به سرمایه گذاران در استان های کم برخوردار کمتر باشد

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۷۹۳۰
نرخ واگذاری زمین به سرمایه گذاران در استان های کم برخوردار کمتر باشد
در دیدار معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی گفت: با هدف توسعه باید نرخ واگذاری زمین به سرمایه گذاران در استان های کم برخوردار و محروم رایگان و یا کمتر از استان های برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این دیدار بر ضرورت تحول در این سازمان تاکید کرد و گفت: تنها با تبصره و قانون مشکلات حل نمی شود چرا که قوانین گذشته اگر خوب بود امروز جایگاه صنعت باید بهتر می بود. 

شجاعی با بیان اینکه پیچیدن یک نسخه واحد برای مدیریت کشور درست نیست، خطاب به مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در بازدیدهای خود از شهرک های صنعتی خراسان شمالی هر چه نسبت به شهرک های صنعتی سایر استان ها عقب ماندگی داریم جبران شود چرا که این سیستم به استان بدهکار است. 

وی افزود: برای توسعه سرمایه گذاری صنایع پایین دستی مربوط به سازمان و بخاطر خواسته بحق مردم استان برای انجام کارهای نشده قبلی به طور جدی ورود کنید.

شجاعی همچنین خطاب به معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سازمان های ایدرو و  ایمیدرو به تعهدات خود در سفر ریاست جمهوری به استان عمل نکرده اند برای جبران کم توجهی ها نیازمند دستورات صریح مسئولان مربوطه هستیم.

در ادامه این نشست معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: برای ایجاد زیرساخت ها و رفع مشکلات شهرک های صنعتی استان پای کار هستیم. 

علی رسولیان افزود: شنبه هفته آینده سهم اعتبارات سازمان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان ابلاغ می شود. 

رسولیان گفت: به رغم تعداد کم واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان اما زیرساخت های ایجاد شده نسبتا خوب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز