چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت عید مبعث برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۰۱۷۴
چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت عید مبعث برگزار می‌شود
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت عید مبعث در روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه این اقدام به‌منظور کمک محرومان در ادامه اجرای رزمایش مواسات و همدلی برگزار می‌شود، افزود: در این مرحله هفت هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، روغن، مرغ ، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، ماکارونی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: این کالاها به همت اعضای شورای زکات و با همکاری روحانیون مستقر در روستاها با استفاده از ظرفیت زکات مستحبی پرداختی مردم تهیه‌شده است و توزیع آن با اولویت مناطق محروم استان است.

الهی راد یادآور شد: تاکنون در سه مرحله رزمایش همدلی برگزارشده ۸۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اهداشده است.

وی همچنین شمار غذای گرم توزیع‌شده در سه مرحله رزمایش مواسات و همدلی را ۶۴۰ هزار وعده‌غذای گرم بااعتبار ۸ میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

الهی راد خاطرنشان کرد: توزیع ۵۵۰ تبلت و ۱۳ هزار بسته تحصیلی به دانش‌آموزان استان نیز در قالب طرح مواسات و همدلی انجام‌شده است.

نظر شما