اجرای طرح قربانی نیابتی توسط کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۸۹۸۸
اجرای طرح قربانی نیابتی توسط کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداداستان خراسان شمالی از اجرای طرح قربانی نیابتی در آستانه عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد افزود؛ مردم نوعدوست استان می توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی خود به کمیته امداد در طرح قربانی نیابتی  مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد نیز با پرداخت بخشی از هزینه خرید گوسفند به ترویج این کار خیر کمک می کند و پس از خریداری گوسفند، ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: در این پویش مردم سخاوتمند استان می توانند با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در این کار خیر سهیم شوند.
الهی راد در رابطه با پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد استان و  پایگاه های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری، مصلی‌ها و مساجد برای دریافت نذورات و هدایای مردمی آمادگی کامل دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه به اجرای طرح قربانگاه اشاره کرد و ادامه داد: طرح قربانگاه نیز در عید سعید قربان برگزار می‌شود، این طرح با هدف کمک به معیشت نیازمندان از طریق اهدای گوشت قربانی همچنین پرداخت کمک‌های نقدی و نذورات اجرا و کمک‌ها به صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.
وی اظهار کرد:امسال در هر شهرستان یک قربانگاه برپا می شود و این پایگاه در مرکز استان خراسان شمالی در محل معصوم زاده بجنورد برپا می شود.وی در رابطه با توزیع گوشت قربانی اهدایی، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه نذورات اهدایی مردم به‌ویژه گوشت قربانی در ساعات اولیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
وی به شیوه های پرداخت کمک و نذورات از طریق کدهای آسان پرداخت اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری #058*8877* کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند، همچنین امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت 6037997950030610 فراهم‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز