در همایش روزجهانی غذا انجام شد:

تجلیل از مسئولان فنی و واحد های نمونه تولید غذا در استان

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۹۶۶۷
تجلیل از مسئولان فنی و واحد های نمونه تولید غذا در استان
چهار واحد نمونه تولیدی مرتبط با حوزه غذا و 11 مسئول فنی نمونه در همایش روز جهانی غذا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این همایش که در سالن اجتماعات  مرکز جامع سلامت  خیابان حر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، گفت: بعد از شیوع کرونا بسیاری از افراد به این یقین رسیدند که بالا ترین نعمتی که خدا به بشرعنایت کرده، سلامت است.

دکتر« حسن براتی زاده» افزود: ویروسی که از لحاظ وزنی شاید به 5 نانو گرم هم نمی رسد ولی دنیا را تحت شعاع قرار داد و همه کسانی که شاید روزی ادعای قدرت و.. داشتند جانشان را به واسطه ابتلا به این ویروس از دست دادند .

وی با اشاره به این که این ویروس تلنگری به جامعه بشری زد، ادامه داد: در حوزه غذا و سلامت غذا به خصوص در بحث کالاهای سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو گام های موثری برداشته است.

دکتر«حسن براتی زاده» افزود: دانشگاه علوم پزشکی و معاونت  غذا و دارو در راستای برنامه های کلان کشوری در حد توان در حفظ و امنیت مواد غذایی گام های موثری برداشته است .

وی با اشاره به این که 25 درصد از سلامت مربوط به ما و 75 درصد به دستگاه های دیگر مرتبط است، تصریح کرد:  مطالبه عمومی رسیدن به سلامت و امنیت غذایی است و برای رسیدن به این مطالبه به حق همگی باید مشارکت داشته باشیم. 

وی ضمن تقدیر از افرادی که در پیشگیری از قاچاق کالا و حفظ و ارتقای   سلامت مواد غذایی  تلاش می کنند گفت:شبانه روز برای حفظ ایمنی  غذایی در استان  تلاش می کنیم.

در این جلسه که با حضور رئیس پلیس اماکن عمومی، رئیس پلیس  امنیت اقتصادی استان، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان و دیگر مسئولان برگزار شد از مدیران و مسئولا فنی واحدهای تولیدی نمونه در استان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز