گره‌گشایی از ۱۴ طرح حوزه سلامت خراسان شمالی با دستور وزیر بهداشت

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۰۵۳۱۸
گره‌گشایی از ۱۴ طرح حوزه سلامت خراسان شمالی با دستور وزیر بهداشت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی دیدار و گفتگویی با وزیر بهداشت، درخواست‌ها و مشکلات حوزه سلامت استان را با دکتر عین‌اللهی در میان گذاشت و ۱۴ طرح و برنامه نیز دستور مستقیم وزیر بهداشت برای مساعدت و گره‌گشایی را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سیدجواد پورنقی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: وزیر بهداشت روز جمعه 13 اسفندماه به‌منظور همراهی هیئت دولت در سفر به استان گلستان، از فرودگاه بجنورد قصد عزیمت به استان گلستان را داشت که این سفر فرصت مناسبی فراهم آورد تا میزبانی کوتاهی در استان از دکتر عین‌اللهی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در جریان این دیدار، مشکلات و موضوعات پیرامون حوزه سلامت استان به‌صورت رو در رو با وزیر بهداشت در میان گذاشته شد و با مکاتبات و پیگیری‌هایی که قبلاً انجام گرفته بود، 14 طرح و برنامه در این حوزه دستور مستقیم وزیر بهداشت برای مساعدت را دریافت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: درخواست استاندار نیز در این دیدار، بهره‌برداری و تأمین نیروی انسانی بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان بود که دکتر عین‌اللهی با شرط واگذاری این فضای درمانی به وزارت بهداشت، موافقت خود به‌منظور بهره‌برداری از آن را اعلام کرد.

گفتنی‌ست دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، پس از این دیدار به منظور همراهی هیئت دولت در سفر به استان گلستان، عازم این استان شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز