معاون فرهنگی و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد:

آغاز برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در خوزستان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۷۲۳۸
آغاز برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در خوزستان
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مرتضی جمشیدی با اشاره به اینکه در ایام کرونا و ماندن مردم در خانه اقبال به سمت مطالعه کتاب افزایش یافته است، اظهار کرد: هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت خوبی است تا دستاوردهای یک ساله مرتبط با ترویج فرهنگ مطالعه ارایه شود.

او با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی که از امروز ۲۴ آبان ماه آغاز می شود، گفت: تجلیل از ناشران و چاپخانه‌داران، برگزاری پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان، ثبت باشگاه های کتاب خوانی به مناسبت هفته کتاب، اهدای کتاب به دفاتر تسهیل‌گری مناطق کم‌برخوردار، اهدای کتاب به روستاهای حاشیه اهواز از جمله برنامه های هفته کتاب در این استان است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پویش نامه به نویسنده، رونمایی و نقد کتاب نویسندگان استان به صورت مجازی، برگزاری مسابقه کتاب و کتاب خوانی به صورت مجازی و بازدید اهالی فرهنگ و هنر از کتابخانه‌ها و کتاب فروشی های استان را از دیگر برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب خوزستان برشمرد.

طبق گفته جمشیدی در پانزدهمین دوره طرح‌های حمایتی(پاییزه کتاب) سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش یافته و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید، تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند. همچنین از ۲۰ کتاب فروشی شرکت کننده در طرح پاییزه، ۱۴ کتاب فروشی در اهواز و ۶ کتاب فروشی دیگر متعلق به سایر شهرستان‌های استان هستند.

لازم به ذکر است که بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از امروز ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار"دانایی؛ مانایی"  ضمن تامید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز