سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

در شرایط برابر از بازیکنان جوان استفاده می کنم/ذوب آهن با کیفیت فوتبال بازی می کند/نیاز به تکنولوژی VAR بیش از پیش حس می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱۷
در شرایط برابر از بازیکنان جوان استفاده می کنم/ذوب آهن با کیفیت فوتبال بازی می کند/نیاز به تکنولوژی VAR بیش از پیش حس می شود
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تازه وارد و با سابقه فقط دو مسابقه انجام دادند و من به آنها گفته‌ام که در شرایط برابر بین شما و بازیکنان جوان، از جوانان استفاده می کنم. پس باید حتما در مرز آمادگی کامل باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید سیروس پورموسوی امشب در نشست پیش از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اصفهان که  فردا بعداز ظهر از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم تختی آبادان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ما دو رقابت پشت سر هم خارج از خانه داشتیم و به دلیل اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه در دیدار اول بسته بود خیلی از اعضای جدید تیم نتوانستند در آبادان و در زمین تختی این شهر فوتبال به رقابت بپردازند. حدس می زنم که این دیدار برای این بازیکنان فردا جذاب خواهد شد.

او با بیان اینکه امیدوارم که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم، گفت: ذوب‌آهن از تیم‌های ریشه‌دار، با سابقه و با کیفیت فوتبال کشورمان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص مصدوم و محروم احتمالی تیمش در دیدار با ذوب آهن افزود: خوشبختانه تمام اعضای تیم را فردا در اختیار داریم.

پور موسوی در پاسخ به این سوال که صنعت نفت در هفته‌های گذشته دو پنالتی به ضررش و یک پنالتی به نفعش گرفته شده و همچنین تیم فوتبال ذوب آهن نسبت به برخی از ناداوری‌ها اعتراض داشته و تاثیر این حواشی در داوری دیدار پیش رو، بیان کرد: اعتقاد دارم که اشتباهات داوری جزیی از داوری است که مربوط به همان رقابت می باشد و به رقابت بعد کشیده نخواهد شد. هر چند باز هم می‌گویم که در دیدار با پرسپولیس پنالتی به اشتباه به ضرر ما گرفته شد. ولی رقابت با پیکان پنالتی که به ضرر ما گرفته شد کاملا درست بود و خطا انجام شد. خب تیم ما در دیدار با شهر خودرو هم تلاش زیادی کرد و بر خلاف نظر برخی که می‌گویند که ما دفاعی بازی می کنیم، نمی‌توانم بپذیرم. تیم ما به وقت خودش هم حمله می کرد و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده آن رقابت هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص نیاز فوتبال ایران به سیتم VAR تاکید کرد: قطعا فوتبال ما به این تکنولوژی نیاز دارد و باشگاه‌ها باید در کنار هزینه های جانبی خود به این امر توجه کنند. وقتی سرنوشت یک تیم گاهی اوقات با یک پنالتی یا گل اشتباه تغییر می‌کند نیاز به وجود تکنولوژی VAR بیش از پیش حس می شود.

او در پاسخ به این سوال که تیم نفت در دیدار اول که از جوانان بیشتری برخوردار بود نسبت به دو مسابقه بعد شاداب تر به رقابت پرداخت، توضیح داد: در دیدار اول آمار ما بیش از ۴۰۰ پاس، در دیدار دوم بیش از ۲۰۰ پاس و در رقابت سوم بیش از ۳۰۰ پاس بود. تعداد کم پاس تیم ما در دیدار دوم هم به دلیل بارندگی و لغزش زمین بود و هم به دلیل کیفیت بالای رقابت تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا است و من نمی توانستم از تمام جوانان تیم برای این دیدار  استفاده کنم و آنها را بسوزانم کما اینکه در دقیقه ۷۰ به بعد چند جوان ۱۸ _۲۰ ساله را به میدان فرستادم. ما دو تا تیم داریم و در شرایط مختلف از این دو تیم بر اساس تجربه و وضعیت تیم رقیب، بهره می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تازه وارد تیم رضایت دارد یا خیر، افزود: هنوز زود است که راجع به این قضیه اظهار نظر کنم. بازیکنان تازه وارد و با سابقه فقط دو مسابقه انجام دادند و من به آنها گفته‌ام که در شرایط برابر بین شما و بازیکنان جوان، از جوانان استفاده می کنم. پس باید حتما در مرز  آمادگی کامل باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز