استاندار خوزستان در مراسم توزیع نمادین تبلت دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان بیان کرد:

انعقاد تفاهمنامه اختصاص ۲۵ هزار تبلت دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان با کمیته امداد امام /ضرورت ادامه نهضت آموزش مجازی دانش آموزان در دوران پساکرونا

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶۴
انعقاد تفاهمنامه اختصاص ۲۵ هزار تبلت دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان با کمیته امداد امام /ضرورت ادامه نهضت آموزش مجازی دانش آموزان در دوران پساکرونا
استاندار خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای توزیع ۲۵ هزار تبلت جدید با همکاری کمیته امداد کشور، گفت: نهضت آموزش مجازی باید در دوران پساکرونا نیز با انسجام ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز پنج شنبه ۱۳ آذرماه ۹۹ در مراسم نمادین توزیع تبلت های دانش آموزی دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خوزستان که با حضور سه مدیرکل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و کمیته امداد امام خمینی خوزستان و برخی مسوولان مربوطه استانی در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز فاز اول طرح با توزیع حدود یک هزار تبلت بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان آغاز شد و به مرور شاهد تکمیل این روند تا توزیع کامل تبلت ها در بین مدارس مناطق هدف خواهیم شد.

او با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای افزایش ضریب دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد، گفت: تفاهم نامه تهیه و توزیع ۲۵ هزار تبلت جدید به زودی با کمیته امداد کشور امضا خواهد شد و در این طرح ۱۵ هزار تبلت توسط استانداری و ۱۰ هزار تبلت توسط کمیته امداد بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد‌.

استاندار خوزستان در عین حال با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه جامعه است، افزود: برقراری عدالت آموزشی و تضمین آموزش رایگان و برقراری دسترسی برای همه دانش آموزان استان از وظایف اصلی ما در این حوزه است و در این مسیر از همه ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در ادامه با تاکید بر نقش آموزش مجازی در کاهش میزان بازماندگی از تحصیل، اضافه کرد: تاکید ما این است که آموزش و پرورش حتی در دوران پساکرونا نیز نهضت آموزش مجازی را ادامه دهد که به نحوی میزان دسترسی به آموزش را ارتقا دهد‌.

شریعتی در پایان تصریح کرد: همت و تلاش معلمان در دوران کرونا و استمرار فعالیت های آموزشی در بستر شاد از اتفاقات مبارک و فرخنده بود. بی شک نقش اثر بخش و بی نظیر معلمان در تربیت نسل های آینده بیش از پیش بر همه آحاد جامعه نمایان شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز