استاندار خوزستان بیان کرد:

گروه ملی فولاد در صورت صلاحدید اقدام به استخدام نیرو خواهد کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۸۳۰۸
گروه ملی فولاد در صورت صلاحدید اقدام به استخدام نیرو خواهد کرد
استاندار خوزستان گفت: گروه ملی فولاد ایران متناسب با تولید و در صورت صلاحدید اقدام به استخدام نیرو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از کارخانه گروه ملی فولاد ایران که شامگاه سه‌شنبه در اهواز انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید به منظور بررسی روند فعالیت کارخانه گروه ملی فولاد ایران در چند ماه اخیر که با مدیریت جدید فعالیت کرده است، انجام شد.

او گفت: بررسی اقدام های لازم برای افزایش سرمایه این کارخانه و تسهیلات مورد نیاز آن به برای فعالیت با ظرفیت بیشتر همچنین رفع موانع و مشکلات تولید این کارخانه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان افزود: با تصمیم‌گیری‌هایی که انجام خواهد شد، کمک می‌کنیم مشکلات کارخانه گروه ملی فولاد ایران رفع شوند و این کارخانه بتواند با سرعت بیشتر و روان‌تر به فعالیت خود ادامه دهد.

شریعتی بیان کرد: مشکلات کارگری این مجموعه از طریق کمیسیون‌های کارگری پیگیری و بررسی می‌شوند و خوشبختانه پرداخت‌های حقوق کارگران به روز است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان در پایان اضافه کرد: گروه ملی فولاد ایران متناسب با تولید و در صورت صلاحدید اقدام به استخدام نیرو خواهد کرد. این شرکت متناسب با ظرفیت‌سازی‌های انجام‌شده در آن، نیرو جذب می‌کند؛ نباید با جذب نیرو کاری کرد که این شرکت متورم شود. اخیرا ۱۵۰ نیرو در یک پروسه تعریف‌شده، جذب شرکت شده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز