با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خوزستان انجام شد:

کشف بیش از ۵۰ میلیارد کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۷۷۲۷
کشف بیش از ۵۰ میلیارد کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح استانی مبارزه با قاچاق کالا، گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار"سید محمد صالحی" امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، طرحی به محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.

او با اشاره به کشف ۴۹ هزارو ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در جریان اجرای این، طرح گفت: کالاهای قاچاق دیگری شامل: گردو، کشمش، بادام هندی، لوازم و قطعات یدکی خودرو، چوب و فرآورده های جنگلی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کود شیمیایی، احشام و تعدادی دستگاه های لباسشویی و ظرفشویی در محورهای مواصلاتی و محل های دپو شده کشف که در مجموع ارزش آنها از سوی کارشناسان ۵۰ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: ماموران در اجرای این طرح ۱۹ دستگاه خودرو سواری و باری را توقیف و در این ارتباط  ۱۸ متهم را نیز دستگیر کردند.

سردار صالحی در پایان بیان کرد: اجرای اینگونه طرح ها با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم دارد و باید گفت که بخش مهمی از توفیق های طرح اخیر حاصل افزایش همکاری شهروندان با پلیس است که این همکاری ها جای قدردانی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز