فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

انجام نمونه گیری در مبادی ورودی دریایی شهرستان آبادان/پلیس راهور با شهروندان متخلف رودربایستی نکند

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۵۷۷۶
انجام نمونه گیری در مبادی ورودی دریایی شهرستان آبادان/پلیس راهور با شهروندان متخلف رودربایستی نکند
فرماندار ویژه آبادان در جریان بازدید از گیت های ورودی و خروجی مسیرهای ماهشهر و اهواز، گفت: صیادان، ملوانان، تجار و مسافرانی که از طریق مرز آبی وارد آبادان، اروندکنار و چوئبده می شوند از طریق نمونه گیری pcr، تست می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی عصر امروز سوم فروردین ماه 1400 با حضور در گیت های ورودی و خروجی اتوبان آبادان - ماهشهر و آبادان - اهواز ضمن خدا قوت به نیروهای ناجا و  بسیج که در این ایام مشغول کنترل ترددها ورودی و خروجی هستند، اظهار کرد: خوشبختانه ورودی و خروجی ها تقریبا و به خوبی در حال کنترل است و از نیروهای مستقر می خواهم بدون رودربایستی تمام وقت انجام وظیفه نمایند.

او ضمن توزیع جعبه های ماسک و مواد غذایی بین نیروهای مستقر در ورودی ها، گفت: تعداد زیادی ماسک نیز بین خودروهای ورودی و خروجی مجاز توزیع شد.

فرماندار آبادان افزود: طبق هماهنگی انجام شده با دانشکده علوم پزشکی آبادان، قرار شد صیادان، ملوانان، تجار و مسافرانی که از طریق مرز آبی وارد آبادان اروندکنار و چوئبده می شوند از طریق نمونه گیری pcr تست شوند و به مدت چند ساعت در قرنطینه باشند تا جواب نهایی نمونه گیری آنها بیاید و در صورت مثبت بودن جواب، از ورود آنها به منطقه جلوگیری و به بیمارستان هدایت شوند.

موسوی تاکید کرد: همچنین از امروز تمامی پارک ها و بوستان های آبادان باید توسط شهرداری غرق آب و سپس روشنایی آنها قطع شود.

رییس شورای تامین شهرستان آبادان اضافه کرد: پلیس راهور نیز باید با خودروهای متخلفی که در کنار این پارک ها و بوستان ها توقف کرده اند، بدون مماشات برخورد  و اعمال قانون نماید.

فرماندار ویژه آبادان در پایان تصریح کرد: اتاق اصناف و اتحادیه های زیر مجموعه آن ها، صنوف خود را مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی کنند..

 

نظر شما