پیام استاندار خوزستان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۶:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۶۳۹۳
پیام استاندار خوزستان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز
استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز 13 آبان، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان به مناسبت فرارسیدن روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی، پیامی منتشر کرد. متن پیام استاندار خوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است که در پی آن جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی نیز هویدا گشت.

این روز به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان، فریاد ظلم ستیزی دانش آموزان و دانشجویانی است که نقش ماندگار خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان ساختند.

اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب الله، مومن و خداجوی ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم الله سیزدهم آبان از مردم شریف و انقلابی استان خوزستان می خواهم که روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را در دل خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری در راستای به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

بدینوسیله، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام(ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

 

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز