توضیح رییس پلیس کشور در خصوص گذرنامه و گذر زیارتی زایران اربعین حسینی

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۴۸۰۵۵۰
توضیح رییس پلیس کشور در خصوص گذرنامه و گذر زیارتی زایران اربعین حسینی
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار "احمدرضا رادان"امروز چهارشنبه 10 خرداد ماه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگار ان اظهار کرد: استان خوزستان به واسطه دارا بودن مردم خوب، شریف و پرکار و همچنین به واسطه‌ اینکه مدت‌ها پذیرای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند و خودشان نیز رزمنده بودند و سرزمینی است که یادمان های دفاع مقدس این سرزمین را زیارتگاه کرده در نزد ما از اهمیت ویژه برخوردار است لذا حتماً باید در تقویت آن کوشا باشیم.

او گفت: در موضوع سرقت‌ها و تیراندازی های بی رویه‌ای که توسط دارندگان سلاح های غیرمجاز انجام می شود که متاسفانه مردم را آزار می دهد، اگر چه کارهای خوبی در این مدت اخیر انجام شده، اما برای فرمانده جدید این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه این دغدغه مردم را کم کنیم و ان شاءالله پاسخ خوبی خواهیم داد.

رادان از مردم خواست سلاح غیرمجاز خود را  تحویل دهند اگر شرایطی داشته باشند که بتوانند جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود و اگر نه سلاح غیر مجاز در دستان آنان غیرقانونی و استفاده از آن خلاف قانون است.

او در خصوص اقدام های پلیس برای راهپیمایی اربعین حسینی اضافه کرد: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

رییس پلیس کل کشور بیان کرد: امروز با حضور وزیر کشور و رییس پلیس عراق در تهران جلسه‌ای برقرار خواهد شد تا زایران هماهنگی‌های بیشتری برای سهولت در رفت و برگشت داشته باشند.

رادان ادامه داد: تاکنون طرف عراقی قبول کرده که ما بتوانیم از گذرنامه و گذر زیارتی استفاده کنیم که اگر این توافق نهایی شود مقداری سرعت تهیه گذرنامه افزوده خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از مردم خواست درصورتی که گذرنامه آنها اعتبار ندارد برای تمدید اعتبار آن اقدام کنند و اخذ گذرنامه را برای روزهای آخر نگذارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز