مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد:

وضعیت آب شرب خوزستان پایدار و مناسب است/۱۲ نقطه از ۱۶ نقطه پس زدگی فاضلاب اهواز برطرف شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۵:۴۸
کد خبر: ۸۳۴۴۹۵
وضعیت آب شرب خوزستان پایدار و مناسب است/۱۲ نقطه از ۱۶ نقطه پس زدگی فاضلاب اهواز برطرف شد
صادق حقیقی پور گفت: در هیچ کدام از شهرهای خوزستان مشکل تامین آب شرب آشامیدنی وجود ندارد و وضعیت پایدار و مناسب است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق حقیقی پور امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت آب و فاضلاب در استان اظهار کرد: از مجموع 76 شهر استان خوزستان علی رغم سیلاب بسیار شدید و عظیمی که رخ داده، هم اکنون در هیچ کدام از شهرهای خوزستان مشکل تامین آب شرب آشامیدنی وجود ندارد و وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

او گفت: تمامی آزمایش های لازم از منظر میکرو بیولوژی، میکروبی، باکتری و همه موارد انجام می شود و هیچ گونه مشکلی در بحث کنترل کیفی و بهداشتی آب آشامیدنی شهرهای استان خوزستان وجود ندارد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به وضعیت فاضلاب در خوزستان بیان کرد: از یک ثبات نسبی در وضعیت دفع فاضلاب در شهرهای استان مواجعه هستیم به جز در شهر اهواز که مشکلاتی ایجاد شده است.

حقیقی پور در پایان با اشاره به مشکل  فاضلاب شهر اهواز تصریح کرد: در شهر اهواز در چند روز گذشته  16 نقطه دچار پس زدگی شدید فاضلاب شده بود که با تلاش و همکاری پرسنل شرکت آب و فاضلاب اهواز 12 نقطه از این مناطق که دچار پس زدگی فاضلاب شده بود برطرف شد و چهار منطقه باقی مانده است که با بسیج کردن امکانات در این مناطق در تلاش هستیم مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز را به صورت کامل برطرف کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما