سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر بیان کرد:

تیم بسکتبال آبادان بزرگ و استخوان دار است/دفاع آموزشی خوبی را به نمایش گذاشتیم/پیشبینی چهار تیم برتر لیگ بسیار سخت است

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۸:۳۵
کد خبر: ۹۳۵۷۰۱
تیم بسکتبال آبادان بزرگ و استخوان دار است/دفاع آموزشی خوبی را به نمایش گذاشتیم/پیشبینی چهار تیم برتر لیگ بسیار سخت است
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: خوشحالم که در این دیدار ایرادات دفاعی تیم برطرف شد و توانستیم در این میدان یک دفاع آموزشی را به نمایش بگذاریم و پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد رضا اسلامی امشب پس از برد تیمش مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، تیم بسکتبال آبادان بزرگ است، تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، تیم های بزرگی را شکست داده و برخی بازی ها را هم شکست خورده، هفته گذشته بازی بسیار خوب و رو به جلویی مقابل پتروشیمی بندرامام انجام داد که این نشان می دهد تیم نفت تیم استخوان داری است.

او گفت: تیم نفت از نظر مهره تکمیل است و نفرات در تمام پست ها به تعداد کافی در اختیار مربی است، امشب شب بسیار خوبی بود و از بازیکنانم تشکر می کنم هر چه را که از آنان خواسته بودم بدون کم و کاست و حتی بیشتر از آن چه انتظار بود، انجام دادند و از این بابت از آنها قدردانی می کنم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر افزود: خوشحالم که در این دیدار ایرادات دفاعی تیم برطرف شد و توانستیم در این میدان یک دفاع آموزشی را به نمایش بگذاریم.

اسلامی در پاسخ به اینکه آیا مدعی قهرمانی امسال مشخص است، بیان کرد: مطمئن باشید لیگ امسال حتی برای آن تیم هایی که شاید بر روی کاغذ هیچ شانسی برای حضور در جمع مدعیان نداشته باشند، فرصت است زیرا در ادامه لیگ تیم ها به آمادگی بیشتری می رسند، شرایط سخت تر می شود و به هیچ وجه نمی توان حتی جایگاه چهار تیم نخست را هم از حالا پیش بینی کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در پایان تصریح کرد: قطعا لیگ امسال بسیار خوب است و تیم هایی که بازیکنان خارجی در اختیار دارند، چنانچه به هماهنگی بهتری برسند، می توانند شرایط را برای دیگر تیم ها سخت تر کنند.

لازم به ذکر است که از هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم شیمیدر قم میهمان پالایش نفت آبادان بود که در پایان با نتیجه 72 بر 66 توانست میزبان خود را شکست دهد و با 21 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز