با تلاش روزنامه نگار با سابقه خوزستانی؛

کتاب"خوزستان پشت خاکریز سیلاب" چاپ و منتشر شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵:۳۴
کد خبر: ۹۵۲۲۵۵
کتابخوزستان پشت خاکریز سیلاب چاپ و منتشر شد
کتاب"خوزستان پشت خاکریز سیلاب" به تالیف و گردآوری مجتبی گهستونی روزنامه نگار با سابقه خوزستانی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کتاب"خوزستان پشت خاکریز سیلاب" به تالیف مجتبی گهستونی روزنامه نگار با سابقه خوزستانی توسط نشر تراوا چاپ و منتشر شد.

نویسنده این کتاب در جریان بحران سیلاب خوزستان حدود ۱۵ گزارش را در روزنامه های ایران و جام جم منتشر کرده که در کل این کتاب در بر دارنده یکصد گزارش، یادداشت و مصاحبه در خصوص سیلاب فروردین ماه سال جاری است که توسط رسانه های خوزستان و کشور منتشر شده است.

مجتبی گهستونی در خصوص چاپ کتابش اظهار کرد: عنوان کتاب "خوزستان پشت خاکریز سیلاب" به گزارشی تعلق دارد که در روزنامه جام جم به قلم اینجانب منتشر شده که توسط انتشارات ترآوا در ۴۲۶ صفحه به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب خوزستان پشت خاکریز سیلاب گفت: علاوه بر انتشار یکصد گزارش، تحلیل و مصاحبه از ۶۰ روزنامه‌نگار و تحلیلگر، عکس‌های مهدی پدرام‌خو عکاس خوزستانی از سیلاب، همچنین پیشخوان رسانه‌های کشور که در صفحه نخست خود سیلاب خوزستان را پوشش ویژه دادند به همراه عکس خبرنگاران و عکاسانی که در بحران سیلاب تلاش فراوانی برای پوشش لحظه ای سیلاب داشتند، منتشر شده است.

این روزنامه نگار خوزستانی با اشاره به اینکه در این کتاب شعری از مهدی مرادی شاعر خوزستانی که درباره سیلاب سروده شده نیز آورده شده است، افزود: در این کتاب به هیچ وجه سعی در نقد و یا تمجید مسوولان نکرده ام و با انتشار اصل گزارش های منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری به نقش تاثیرگذار رسانه ها در مواقع بحران برای تهیه گزارش پرداخته ام و ابعاد مختلف سیلاب خوزستان به واسطه گزارش های میدانی و همنشینی با مردم و یا گفت و گو با مسوولان را کنکاش می کند و تلاش دارد تا از جامعه خبری کشور تقدیر کند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی خوزستان بیان کرد: نتیجه سفر روزانه به برخی شهرها و ده ها روستای درگیر سیلاب در خوزستان سبب شد تا گزارش، مصاحبه ها و تحلیل های مختلف در رسانه های کاغذی و اینترنتی منتشر شود. تلاش برخی همکاران رسانه ای و سماجت آنها در تهیه مصاحبه میدانی و عکس باعث شد تا ترغیب به جمع آوری بخشی از صدها نوشتار منتشر شده در رسانه های استانی و ملی شوم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز