یحیی باخت مشهد را در آبادان تلافی کرد؛

اولین شکست نفتی ها در خانه/ صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ پرسپولیس تهران

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۶:۴۰
کد خبر: ۹۵۸۳۰۳
اولین شکست نفتی ها در خانه/ صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ پرسپولیس تهران
تیم صنعت نفت آبادان در دیدار با پرسپولیس اولین شکست خانگی خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز و از دیدار هفته هجدهم میزبان تیم پرسپولیس تهران بود که در پایان توانست تیم مدعی قهرمانی سپاهان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

صنعت نفت آبادان که در دیدار نیم فصل اول با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بود، اینبار برای جبران شکست در آزادی در حضور بیش از هشت هزار هوادار به میدان آمده بود.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 30 پایاپای پیش رفت اما در دقیقه 32 روی خطایی بازیکن نفت، تیم پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد احمد نوراللهی توانست دروازه سالاری را باز کند.

به این ترتیب شاگردان یحیی گل محمدی توانستند نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم، دو تیم حملاتی را بر روی دروازه های یکدیگر طراحی کردند اما هیچ کدام منجر به گل نشد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا نفتی ها اولین شکست خانگی خود را در لیگ نوزدهم تجربه کرده باشند.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار ناصر سالاری، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، طالب ریکانی(83- محمدرضا غبیشاوی)، میلاد جهانی(64-محمود مطلق زاده)، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، مهدی حنفی را به میدان فرستاده بود.

همچنین یحیی گل محمدی در این دیدار علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(84- محمدحسین کنعانی زادگان)، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا(67- بشار رسن) بازیکنان یحیی گل محمدی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سید وحید کاظمی و کمک‌ رحیم شاهین، محمد راهی و امیرمحمد داودزاده برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده رحیم رحیمی مقدم بود.

در این دیدار شجاع خلیل زاده(دقیقه 37) از پرسپولیس و محمد مطلق زاده(80دقیقه) از صنعت نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کردند.

از حواشی این دیدار می توان به خالی بودن جایگاه هواداران تیم پرسپولیس اشاره کرد. همچنین شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد در این دیدار با صنعت نفت، رقابت دربی را از دست داد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 30 امتیاز در جایگاه چهارم و پرسپولیس با 40 امتیاز در جایگاه اول لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما