نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

وزیر ارتباطات و فناوری در توسعه پوشش اینترنت به روستاهای استان نگاه بسیار ویژه ای داشتند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۴۲۳۱
وزیر ارتباطات و فناوری در توسعه پوشش اینترنت به روستاهای استان نگاه بسیار ویژه ای داشتند
آیت الله علی خاتمی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: گام‌های بسیار خوبی در خصوص توسعه زیر ساختهای اینترنت در استان انجام گرفته که باعث تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات بسیار خوبی در خصوص توسعه زیر ساختهای اینترنت در استان زنجان انجام شده است.

 آیت الله علی خاتمی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: گام‌های بسیار خوبی در خصوص توسعه زیر ساختهای اینترنت در استان انجام گرفته که باعث تقدیر است.

وی اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری در توسعه پوشش اینترنت به روستاهای استان نگاه بسیار ویژه ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ انقلاب ۴۰ سالگی خود را پشت سر گذاشت و امید داریم این ظرفیت را به کمال مطلوب برسانیم.

خاتمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه سختی‌ها و سخت گیری‌های اعمال شده به دستاوردهای مهمی دست یافته است و آینده روشن است و تنها شرط رسیدن به آن دست در دست هم و قرار گرفتن در پشت سر ولی امر است و باید برای توسعه کشور همه تلاش کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حالی به جایگاه بلند رسیده است که از ابتدای پیروزی انقلاب، با موانع متعدد از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، تحرک‌های سیاسی، فعالیت گروهک‌ها و ایجاد اختلافات قومی و نژادی مواجه بود ولی امروز به اقتدار رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: در ایام الله دهه فجر امسال طرح‌های بزرگ با اعتبارات چشمگیری در نقاط مختلف استان زنجان به بهره برداری رسیده و اشتغال خوبی ایجاد می‌شود.

خاتمی گفت: ۴۲ سال قبل شهرها و روستاهای کشور از زیرساختهایی از قبل برق، گاز، تلفن و راههای ارتباطی بی بهره بود و محور زنجان با تهران شوسه بود در حالی که هم اکنون تمامی اصلی و بیش از ۸۷ درصد راههای روستایی استان آسفالته است.

وی ابراز داشت: امروز تمام روستاهای استان زنجان به نعمت برق بهره مند هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز