مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

آموزش و پرورش استان زنجان رتبه نهم را در بین ۵۰ دستگاه کسب کرده و از لحاظ حسن عملکرد و انجام وظیفه در بحث حقوق شهروندی رتبه مطلوبی دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۷۲۴۳
آموزش و پرورش استان زنجان رتبه نهم را در بین ۵۰ دستگاه کسب کرده و از لحاظ حسن عملکرد و انجام وظیفه در بحث حقوق شهروندی رتبه مطلوبی دارد
مسیح الله سلطانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان، در جلسه یک روزه کارشناسان ارزیابی عملکرد نواحی و مناطق 14 گانه ی استان زنجان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان زنجان رتبه نهم را در بین ۵۰ دستگاه کسب کرده و از لحاظ حسن عملکرد و انجام وظیفه در بحث حقوق شهروندی رتبه مطلوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛مسیح الله سلطانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان، در جلسه یک روزه کارشناسان ارزیابی عملکرد نواحی و مناطق 14 گانه ی استان زنجان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان زنجان رتبه نهم را در بین ۵۰ دستگاه کسب کرده و از لحاظ حسن عملکرد و انجام وظیفه در بحث حقوق شهروندی رتبه مطلوبی دارد.
وی با اشاره به تضییع حقوق شهروندی در برخی ادارات و دستگاه‌های استان گفت: با تعیین سیاست‌ها و چارچوب‌ها آموزش و توانمندسازی اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان ارتباط مردمی و توسعه خدمات الکترونیکی و روان سازی قوانین و مقررات می‌توان از تضییع حقوق شهروندی جلوگیری کرد که این امر در آموزش و پرورش می‌تواند از سطح مدارس آغاز شده و به اجتماع تسری پیدا کند.

در ادامه ی این جلسه یعقوب علی عبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و علی محمدی رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت لزوم اگاه سازی در مورد حقوق شهروندی به نحوه ی برگزاری دوره‌های آموزشی در مناطق و نواحی پرداختند.
در پایان جلسه نیز کارشناسان ارزیابی عملکرد نظارت نواحی و مناطق استان ، موانع و چالش‌ های موجود  را ارائه کردند و راهکارهای لازم در این خصوص بیان شد.

69

نظر شما