همزمان با آغاز بازگشایی مدارس و مهدهای کودک؛

بیش از ۶ هزار کودک زنجانی در ۱۶۵ مهد کودک بهزیستی استان زنجان فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز نمودند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۰:۲۲
کد خبر: ۷۵۶۱۹۱
بیش از ۶ هزار کودک زنجانی در ۱۶۵ مهد کودک بهزیستی استان زنجان فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز نمودند
محمد محمدی: امسال شهریه های مهدهای کودک تا10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای یک، دو و سه ستاره متغیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محمد محمدی در آغاز بازگشایی مهدهای کودک با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سالا ر شهیدان از زنجان بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی یاد کرد و گفت : آزادگی و دینداری امام حسین (ع )بهترین الگو برای تمامی کودکان است.

وی اظهار نمود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی کانون تولد و رشد کودک است و بخش مهمی از آموزه های شخصیتی، فکری و مهارتی از سوی نهاد خانواده در کودک بنیان گذاشته می شود و رعایت اصول تربیتی و حقوق کودکان پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده ها دارد.

این مقام مسئول متقارن شدن ماه مهررا با ایام سوگواری سالار شهیدان بسیار باارزش دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نقش مربیان مهدهای کودک اهمیّت دادن به فرهنگ عاشورایی و برانگیختن شور حسینی در کودکان است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح نمود: امسال شهریه های مهدهای کودک تا10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این میزان نسبت به درجه بندی مهدهای یک، دو و سه ستاره متغیر است.

محمدی با اشاره به فعالیت 165 مهد کودک شهری و روستایی در سطح استان گفت : بر این اساس در حال حاضر  3 مهد چهار ستاره ، 9 مهد سه ستاره  14  مهد دو ستاره ، 6  مهد یک ستاره تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند یادآور شد:در حال حاضر98 مهد شهری و64مهد روستائی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمانید.

 وی افزود: تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند.

وی گفت: اگر در زمینه سبک زندگی ، مهارتهای زندگی در کودکان سرمایه گذاری کنیم در سایر بخش ها نیز موفق خواهیم بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز