در مراسم تودیع و معارفه ؛

استاندار جدید زنجان: برای توسعه زنجان آنچه در توانم است به کار خواهم گرفت

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۲:۲۶
کد خبر: ۷۷۷۳۹۶
استاندار جدید زنجان: برای توسعه زنجان آنچه در توانم  است به کار خواهم گرفت
فتح‌الله حقیقی :اگر می‌خواهیم اقتصاد و اشتغال را زنده نگه‌ داریم باید تیم اقتصادی استان در معنای واقعی خود چابک شود و از تسهیلات دولتی و تبصره‌های موجود به نحو احسن استفاده شود. بنده به مدیران عرض می‌کنم که باید تسهیلات جذب شود وگرنه ما بودجه توزیع کنیم و شما کار کنید که این را همه می‌توانند انجام دهند.در حوزه عمرانی نیز پروژه‌ها باید اولویت بندی شود، تصمیمات دولت در سفر به استان باید پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی استاندار جدید زنجان:رای بنده به عنوان مجری دوات افتخار بزرگی است که در استانی که به عنوان شور و شعور حسینی نامگذاری شده حضور دارم. درست است که زنجان نفت ندارد ولی اینجا غیرت و شجاعت دارد و بنده خوشحالم که در استانی هستم که شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم نظام و انقلاب کرده است. بنده از بذل عنایت رئیس جمهور و معاونان وی، از حسن نظر نماینده ولی فقیه و حسن نظر مجمع نمایندگان استان نسبت به بنده تقدیر می‌کنم. در جواب سخنرانی‌های شایسته‌ای که انجام شد چند نکته عرض می‌کنم که نخستین آن تقدیر از زحمات استاندار سابق است.کشور ما در جایگاهی قرار دارد که باید در برابر تمام استکبار و استبداد بایستد و راه ایستادن در مقابل آن را کسانی که در این مراسم سخنرانی کردند فرمودند ولی این حرف‌ها باید عملیاتی شود.

حقیقی با اشاره به سابقه تحصیلات خود بیان کرد:اگر می‌خواهیم اقتصاد و اشتغال را زنده نگه‌ داریم باید تیم اقتصادی استان در معنای واقعی خود چابک شود و از تسهیلات دولتی و تبصره‌های موجود به نحو احسن استفاده شود. بنده به مدیران عرض می‌کنم که باید تسهیلات جذب شود وگرنه ما بودجه توزیع کنیم و شما کار کنید که این را همه می‌توانند انجام دهند.در حوزه عمرانی نیز پروژه‌ها باید اولویت بندی شود، تصمیمات دولت در سفر به استان باید پیگیری و عملیاتی شود.

فتح‌الله حقیقیافزود: همه مدیران وظیفه دارند جوانان و بانوان شایسته را به کار بگیرند چون شایسته بودن خانم و آقا نمی‌شناسد.

وی در رابطه با ارتباط با رسانه ها گفت: ارتباط با رسانه‌ها باید مستمر باشد و به کارگیری از جوانان نباید محدود به شعار شود.

وی در پایانسخنان خودبه زبان ترکی گفت: برای توسعه زنجان آنچه در توانم  است به کار خواهم گرفت و از شما نیز می‌خواهم مرا در این امر یاری کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز