ایمن آبادی در گفت‌وگو با برنا:

راه امام تنها راه خروج از بحران است

۱۳۹۴/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۹:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۵۲۰
راه امام تنها راه خروج از بحران است
نماینده رشت گفت: آن چیزی که برای ما در مقطع فعلی به عنوان یک استراتژی واحد باید در نظر بگیریم شجاعت و نترسیدن امام از قدرت های بزرگ بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ابعاد شخصیتی امام راحل به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: همه ابعاد شخصیتی امام اعم از روابط اجتماعی، روابط خارجی برخورد با افراد، شجاعتش، اینکه تصمیم گیرنده بود و قاطع بود و اینکه تدینش و خدا تریسش و اینکه از نظر همه ابعاد خوب بود.

ایمن آبادی ادامه داد: آن چیزی که برای ما در مقطع فعلی به عنوان یک استراتژی واحد باید در نظر بگیریم شجاعت و نترسیدن امام از قدرت های بزرگ بود آن هم با توکل با خدا و ائمه اطهار یعنی تدین و دینداری و خلوص و حالت عرفانی و ربانیتش باعث می شد که به همین سادگی زیر بار این ها نرود و اعتقاد راسخ به یکتایی خدا داشت و توسل و توکل به خدا که این یک عامل بسیار بسیار قوی بود.

مردم رشت اضافه کرد: می بینید در مقاطع بسیار حساس در مقابل تمام کشورهای غربی و دنیا می ایستاد. کسانی که جرأت نمی کردند حرفی بزنند ولی امام با شجاعت و با قاطعیت می گفت که من در دهن این دولت می زنم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. این از ویژگی های منحصر به فرد امام بود که در هر مقطع و برشی و هر قطعه ای از کلام ایشان برای یک استراتژی راهبردی باشد.

ایمن آبادی با اشاره به هفته جوان و اعتماد امام به جوانان اظهار داشت: امام در بهبهه جنگ فرمانده سپاه پاسداران را یک جوان انتخاب کرد و با اعتقادی که به جوانان داشتند، خیلی از مسوولیت ها و پست های رده بالای کشور را در مقاطعی بسیار حساس به جوانان واگذار کرد و به جوانان کار را واگذار می کرد، این ها نشان می دهد که ایشان دارای یک بینش بسیار عمیقی بود.

نماینده مردم رشت در پایان با اشاره به نیمه شعبان و تولد حضرت ولیعصر تاکید کرد: اگر می خواهیم پرچم انقلاب را به دست حضرت ولیعصر برسانیم و تنها راه خروج کشور از بحران ها باید به راه و خط امام ادامه دهیم و از آن دور نشویم و  باید صحیفه و وصیت نامه ای که از ایشان به جا مانده چراغ و آیینه پیش روی ما باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز