حجتی:

تولید محصولات با رویکرد صادرات ضروری است

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۷:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۲۷۳
تولید محصولات با رویکرد صادرات ضروری است
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید محصولات با رویکرد صادرات محور و توجه به بازارپسندی و تطبیق محصولات تولیدی با سلیقه و ذائقه مصرف کننده ضروری است و به توسعه و پایداری تولید در این بخش می انجامد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در نشست ملی توسعه آبزی پروری با محوریت پرورش ماهی در قفس که امروز با حضور مدیران ارشد این وزارت و موسسه جهاد نصر برگزار شد، با اشاره به این که آبزیان و تولیدات شیلاتی از جمله محصولات کشاورزی است که مورد استقبال جهانی در رژیم غذایی قرار دارد و تقاضای آن رو به گسترش است، تاکید کرد: تولید محصولات با رویکرد صادرات محور و توجه به بازارپسندی و تطبیق محصولات تولیدی با سلیقه و ذائقه مصرف کننده ضروری است و به توسعه و پایداری تولید در این بخش می انجامد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به طراحی آبزی پروری دریایی (پرورش ماهی در قفس) در دولت یازدهم اظهار کرد: این طرح توسعه ای خوشبختانه مطابق برنامه پیش می رود و اجرای آن در حال عمومیت یافتن است.

وی با تاکید بر این که همیشه انجام کارهای توسعه ای در مقایسه با کارهای جاری و مرسوم با سختی های بیشتری همراه است و مدیران این گونه کارها باید با این پیش فرض، طرح توسعه ای را مدیریت و راهبری نمایند، بیان کرد: پرورش ماهی در قفس ظرفیت بالقوه و مغفولی بود که شناسایی و به فعلیت درآمدن آن به اشتغالزایی، درآمد زایی، افزایش تولید غذا و ثروت ملی می انجامد.

وزیر جهاد کشاورزی با تقدیر از مدیران و مجموعه عوامل دولتی و بخش خصوصی فعال در پرورش ماهی در قفس تاکید کرد: تمهید و تدارک ساختار مدیریت زنجیره ای پایدار با توجه به اصل اشتراک منافع اعضای زنجیره در فرایند خدمات و فعالیت های پیش، حین و پس از تولید برای فعالیت های تولیدی جدید مانند پرورش ماهی در قفس ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز