اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۱۸۰۸
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

پمپئو الفبای سیاست به خودش ندیده است/ امریکا همیشه علیه ملت های مظلوم کار کرده اما تا این حد!/ برای شهادت تعدادی از کارکنان ارتش مصیبت زده هستیم

رئیس جمهور گفت: یاد ندارم کاخ سفیدی به این حد ضد بشر، بی رحم و ناتوان وجود داشته باشد؛ پمپئو الفبای سیاست به خودش ندیده است.

****

رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر مالزی در گفت وگوی تلفنی تاکید کردند؛

تهران و کوالالامپور آماده همکاری و تبادل تجربیات خود در مبارزه با کرونا هستند/ از هیچ تلاشی برای تعمیق همکاری تهران و کوالالامپور دریغ نخواهد شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر مالزی تاکید کردند که آماده اند روابط تهران – کوالالامپور را در همه حوزه ها بویژه در حوزه اقتصادی، بیش از پیش گسترش و توسعه دهند.


****

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

توضیحات وزیر کشور درباره برگزاری نماز عیدفطر، راهپیمایی روز قدس و بازگشایی حرم‌ها

وزیر کشور گفت​ به ستاد ملی کرونا پیشنهاد کردیم مراسم نماز عید فطر در شهر‌های سفید و زرد در فضای باز و با رعایت دستور‌های بهداشتی برگزار شود.


****

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم:

شیوه مدیریت مجلس درست نیست/قرار نیست رئیس مجلس یک نفره مجلس را اداره کند/ مدعیانی که سابقه اجرایی ندارند زبان دولت را نخواهند فهمید

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت:افرادی که سابقه اجرایی نداشته باشند و وارد عرصه تقنین شوند قاعدتا زبان دولت را نخواهند فهمید و نمی‌دانند در دولت چه می‌گذرد لذا ممکن است قوانینی را مصوب کنند که به درد اجرا نخورد.


****

یک تحلیلگر مسائل منطقه:

دولت یکساله الکاظمی نمی‌تواند همه بحران‌ها را حل کند/ انتظار مردم عراق این است که الکاظمی یک سامان نسبی ایجاد کند

یک تحلیلگر مسائل منطقه گفت: دولت جدید و نخست وزیر جدید عراق، آقای مصطفی الکاظمی در حقیقت یک دولت و نخست وزیر یک ساله هستند.


****

واکنش سخنگوی ارتش به ادعا هدف قراردادن ناو «کنارک» توسط قایق‌های سپاه

سخنگوی ارتش از مردم و رسانه‌ها خواست به شایعاتی که درباره حادثه شناور کنارک مطرح می‌شود، توجه نکنند و تاکیدکرد: همه ابعاد این حادثه توسط تیم‌های کارشناسی در دست بررسی است.


****

داریوش قنبری:

مطالبه مسئولیت از فراکسیون امید شانتاژ تبلیغاتی اصولگرایان است/ اصلاح‌طلبان در قدرت نیستند که از آنها طلب مسئولیت شود/ اصولگرایان با اهرم تبلیغاتی عملکرد مجلس دهم را به اصلاح‌طلبان نسبت داد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: اصلاح‌طلبان در قدرت نبودند که از آنها انتظار برود کاری انجام دهند و از آنها مطالبه مسئولیت شود. این موضوع از شانتاژهای خبری و تبلیغاتی طیف مقابل است که انتظارات را آنقدر از جریان اصلاحات بالا برده‌اند که در شرایطی که اصلاح‌طلبان در قدرت نیستند از آنها طلب مسئولیت می‌کنند.


****

عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم:

برخی حاضر نیستند به افراد بی‌بضاعت کمک کنند اما شبی چند میلیون به مداح می‌دهند/ وظیفه مراجع است که جلوی مداحی‌های توهین‌امیز را بگیرند

عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم گفت:تعجب می‌کنم از برخی که حاضر نیستند به افراد بی‌بضاعت کمک کنند اما حاضرند به مداحی شبی چند میلیون بدهند، کجای این اقدامات خدا پسند و امام حسین (ع) پسند است؟!


****

در حاشیه هیات دولت مطرح شد؛

خبر خوش سرپرست وزارت صمت به مردم/ شرایط پیش فروش خودرو در سال جدید

سرپرست وزارت صمت گفت: آنچه که کمیته خودرو تصمیم گرفته، این است که سود مشارکت به فروش فوق العاده تعلق نمی گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز