اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۶۳۲۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

در پی لغو تحریم تسلیحاتی؛

برگ زرین دیگری در دستاورد دیپلماسی کشور رقم خورد/ سکوت معنادار جریان رقیب!

لغو تحریم تسلیحاتی ایران که به باور بسیاری از تحلیلگران سیاسی داخلی و خارجی، موفقیتی بزرگ برای ایران در برابر اقدامات غیرمنطقی دولت ترامپ است گویا از سوی برخی جریانات سیاسی مخالف دولت، چندان مورد توجه قرار نگرفته است حال فارغ از اینکه این موفقیت در دولت روحانی رخ داده اما به باور بسیاری، پایان یافتن تحریم تسلیحاتی، موفقیتی برای همه ملت ایران است و متعلق به جناح و نگاه خاصی نیست؛ در این میان اما اصولگرایان، سکوتی سوال برانگیز کرده‌اند.

///

شگفتی در اکتبر/ جنجالی‌ترین انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد!

14 روز به رأی‌گیری نهایی انتخابات 2020 آمریکا باقی مانده اما نظرسنجی‌ها در ایالت‌های کلیدی، حاکی از رقابت‌‌های تنگاتنگ ترامپ جمهوریخواه و بایدن دموکرات است.

///

عضو کابینه دولت اصلاحات:

شریعتمداری اصول‌گرایان را تحریک می‌کند/ دیدار با کروبی دیداری دوستانه و در قالب مرید و مراد شکل گرفت/ اصول‌گرایان در فاز کشور نیستند و نمی دانند تحریم یعنی چه/ برخی نمایندگان زود وارد مجلس شدند

عضو کابینه دولت اصلاحات گفت: راه‌حل برای بهبود اوضاع وجود دارد اما این نماینده‌ها نشان می‌دهند که خیلی زود به مجلس آمدند، اینها باید چندسالی تجربه کسب می‌کردند و بعد وارد مجلس می شدند.

///

دبیرکل حزب اسلامی کار:

نماینده‌های مجلس توانایی تحقق وعده‌های خود را ندارند/ نمایندگان با پرخاشگری توجه افکار عمومی را از ناکارآمدی‌های خود، دور می‌کنند

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: نمایندگان مجلس یازدهم قبل از انتخابات به مردم وعده‌هایی داده‌اند که امروز از پاسخگویی به آنها عاجزند، بنابراین با این گونه صحنه‌سازی و صحنه‌پردازی‌ها می‌خواهند توجه افکار عمومی را از ناکارآمدی‌های خود دور کنند.

///

یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل:

ترامپ به دنبال ایجاد بحران است تا در قدرت بماند/ ایران نباید بهانه‌ای به دست ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو بدهد

یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: ایران باید خویشتنداری کند و بهانه به دست نتانیاهو و بن سلمان که متمایل به ماندن ترامپ در قدرت هستند، ندهد.

///

رئیس مجلس در تشریح نشست غیرعلنی با حضور وزیر صمت خبرداد:

تصمیم های جدید برای قیمت‌گذاری، تأمین و توزیع کالا

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات مجلس با وزرای اقتصادی کابینه و نشست غیرعلنی امروز با وزیر صمت، گفت: تصمیمات جدیدی در حوزه قیمت‌گذاری، تأمین و توزیع کالا صورت گرفت و اطمینان داریم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت.

///

در صحن علنی صورت گرفت؛

قدردانی قالیباف از پرسنل خدوم نیروی انتظامی

رئیس مجلس شورای اسلامی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت.

///

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

ارائه «کارت یارانه خرید کودهای فسفره و پتاسه» به کشاورزان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه به منظور رفع مشکل تامین کودهای فسفره و پتاسه برای کشاورزان با در نظر گرفتن یک یارانه، تسهیلاتی را در قالب کارت تهیه و در اختیار کشاورزان قرار خواهد داد.

///

دهنوی قرائت کرد:

۱۷ طرح جدید مجلس اعلام وصول شد

عضو هیأت رئیسه مجلس ۱۷ طرح جدید را اعلام وصول کرد.

///

سردار اشتری در صحن علنی مجلس:

ماموریت‎‌های نیروی انتظامی شبانه‌روزی است/ ۱۰ هزار مقر ثابت و ۳۰ هزار گشت سیار همزمان در کشور فعال است

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی با داشتن نیروهایی جهادی، مردمی، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است.

///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

مسوولین همه دستورالعمل‌ها را در محل کار و سفرها رعایت کنند/ در تهران و کلانشهرها، اختیار را به ستاد استانی دادیم که درباره 14 مورد، تصمیمات لازم را بدون هماهنگی ستاد کرونا، اجرایی کنند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وظیفه ما مسئولین این است که همه دستورالعمل ها را در محل کار و سفرها، رعایت کنیم.

///

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت با طرح «اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری» موافق نیست/ وزیر کشور به عنوان مخالف صحبت می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دولت مطرح شد که در مجلس، طرحی با عنوان «اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری» در دستورکار است و دولت نسبت به این طرح، نظر موافق ندارد.

///

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

همه سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه آزاد رایگان می‌شود/ با رشد قابل توجهی در ترافیک شبکه مواجه هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز با آقای رییس جمهور صحبت کردم و ایشان هم دستور دادند که همه سامانه های آموزش مجازی دانشگاه های آزاد به صورت رایگان از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس باشد که این اتفاق احتمالا از فردا رخ می دهد و همه سامانه های آموزش مجازی دانشگاه آزاد، رایگان می شود.

///

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نمایندگان تبعات سیاسی حاصل از شفافیت را بپردازند/ دستاوردهای شفافیت در کشور بیش از تبعات منفی و احتمالی آن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با تبعات سیاسی شفافیت آرا گفت: نمایندگان باید تبعات سیاسی و هزینه های حاصل از شفافیت را بپردازند.

///

رئیس جمهور:

دولت دو دست بیشتر ندارد/ صادرات غیرنفتی دولت «تدبیر و امید» از دولت نهم و دهم، پیشی گرفت/ روز یکشنبه منطق حق و حقیقت پیروز شد/ 150 میلیون دلار برای خرید کیت‌های جدید اختصاص یافت

رئیس جمهور گفت: مردم می دانند ما دو دست بیشتر نداریم با یک دست با تحریم و با دست دیگر با کرونا، مقابله می کنیم.

///

نماینده مردم جیرفت در مجلس:

نمایندگان به فرمایشات رهبری توجه کنند/ نماینده حق توهین به دولت را ندارد/ رفتارهای تخریبی و خشونت بار گره‌ای باز نمی‌کند

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی مردم را نگران کرده است، عده ای از همکاران در مجلس هر از گاهی دولت و رییس جمهور را تخریب می‌کنند، اینگونه موضع گیری ها درد و مشکلی از مردم، دوا نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز