اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۲۳۵۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو‌ جامعه روحانیت مبارز:

ماشاالله ایرانی‌ها همه سیاسی شده‌اند/ ترامپ چوب شهادت سردار سلیمانی و خروج از برجام را می‌خورد/ باید به میان مردم برویم و نظرخواهی کنیم چرا فقط 10 نفر نظر می‌دهند

عضو‌ جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: ترامپ چوب ترور شهید قاسم سلیمانی و چوب بداخلاقی و خارج شدن از برجام و تحریم را می خورد و این شکست را باید بپذیرد، نوش جانش.


///

هاشمی طبا در واکنش به مطلب کیهان:

نباید چشم به خوش آمدن و بد آمدن برخی از کشورها به روابط خود با جهان داشته باشیم/ نباید با دست خود، استقلالمان را خدشه دار کنیم

کاندیدای پیشین ریاست جمهوری گفت: در مطلب روزنامه کیهان، حرف بدتری وجود دارد مبنی بر اینکه ما چشم به خوش آمدن و بد آمدن بعضی از کشورها داریم در حالی که ما استقلال داریم و می گوییم نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی.


///

یک چهره اصولگرا مطرح کرد؛

جنس قالیباف میدانی است و نه قانون گذاری/ کاندیدایی که همه سلایق اصولگرایان را به طور 100 درصد تامین کند، وجود ندارد/ هنوز هیچ شورایی در جریان اصولگرایی شکل نگرفته

یک چهره اصولگرا گفت: کاندیدایی که همه سلایق اصولگرایان را به طور 100% تامین کند و همه بر آن اتفاق نظر داشته باشند، عملا وجود ندارد.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

نوکری برای مردم دعوا ندارد؛ خدمت به مردم یک دوش مردانه می‌خواهد/ در 1400 فردی باید روی کار آید که به نفع جیب خودش و خویشاوندانش کار نکند!

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: ملت شریف ایران نباید به این مسئله توجه کنند که فلان کاندیدا نظامی است یا غیرنظامی. بسیاری از نظامی‌ها در زمان جنگ نظامی نبودند بلکه به دلیل ضرورت رفتند.


///

عضو شورای هماهنگی اصلاحات:

شورای هماهنگی اصلاحات به مرحله طرح اسم کاندیدا نرسیده است/ تا زمانی که راهبردها مشخص نشود اصلاح طلبان هیچ گاه به اسامی‌ نمی‌رسند/ کارگزاران ترجیح داده بحث‌های داخلی‌اش را رسانه‌ای کند

عضو شورای هماهنگی اصلاحات گفت: اینکه گفته شده بحث کاندیداها در شورای هماهنگی اصلاحات مطرح شده، چنین چیزی مطرح نشده و بنده این مسئله را تکذیب می‌کنم.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

جبهه پایداری چاره‌ای ندارد جز اینکه به سهمیه‌ای در هیات دولت و سازمان‌های دیگر، بسنده کند/ هر دو جریان قالیباف و جبهه پایداری در حال رقابت هستند

یک چهره سیاسی اصولگرا با اشاره به درخواست جبهه پایداری در انتخابات 1400 گفت: آنها عقب نشینی نمی کنند چون همین حالا هم دست پیش را ندارند؛ جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری دست پیش ندارد و چاره ای ندارد جز اینکه به سهمیه ای در هیات دولت و سازمان های دیگر بسنده کند.


///

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

بسیج عصاره تفکر راهبردی امام (ره) برای ایجاد بازدارندگی فعال است

دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت هفته بسیج در توییتر خود نوشت: بسیج عصاره تفکر راهبردی امام (ره) برای ایجاد بازدارندگی فعال است.


///

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم:

آمریکایی‌ها اگر یکی بزنند، 10 تا می‌خورند/ آمریکا فقط برادران افغان در ایران را تحریم نکرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: آمریکایی ها مشاهده کردند که در بعد نظامی دیگر حریف ایران نمی شوند و اگر یکی بزنند، 10 تا می خورند به همین دلیل الان جنگ و عملیات روانی راه انداخته و به نوعی از مزدورانشان استفاده می کنند تا جو روانی جامعه ما را تخریب کنند.


///

از سوی معاون اول رئیس جمهور؛

موافقتنامه تأسیس مرکز منطقه‌ای مدیریت خطرپذیری زلزله ابلاغ شد

با امضای اسحاق جهانگیری، مصوبه مربوط به صدور مجوز امضای موافقتنامه تأسیس مرکز منطقه‌ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب‌آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا ابلاغ شد.


///

رئیس قوه قضاییه:

کانادا پناهگاهی برای مفسدان و تبهکاران است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کانادا ناقض حقوق بشر و پناهگاهی برای مفسدان و تبهکاران است، افزود: کشورها متوجه شده اند حقوق بشر دستخوش سیاست زدگی جدی و به ابزاری برای فشار به کشورهای مستقل تبدیل شده است.


///

درباره قره باغ؛

عراقچی با سفیر ارمنستان در ایران گفتگو کرد

سفارت ارمنستان در ایران در پیامی توییتری از دیدار عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، با سفیر ارمنستان در ایران خبر داد.


///

نتانیاهو شبانه به عربستان رفت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شبانه به عربستان رفت و با پامپئو دیدار کرد.


///

ظریف در کنفرانس مجازی افغانستان شرکت می‌کند

سخنگوی وزارت امورخارجه از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس مجازی افغانستان ۲۰۲۰ در ژنو خبر داد.


///

نخستین نشان فداکاری ارتش به چه کسی تعلق گرفت؟

برابر تصویب «شورای عالی نشان ها»، اولین نشان فداکاری به شهید امیر سرلشکر ولی الله فلاحی تعلق گرفت.

نظر شما
پرونده ویژه