دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

سردار سلیمانی به یک مرز و سرزمین محدود نمی‌شود/ شهید سلیمانی متعلق به خداست نباید از نام ایشان برای مقاصد دنیوی استفاده شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۵:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۱۸۶۵
سردار سلیمانی به یک مرز و سرزمین محدود نمی‌شود/ شهید سلیمانی متعلق به خداست نباید از نام ایشان برای مقاصد دنیوی استفاده شود
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد، گفت: آن کس که خدایی است در یک سرزمین محدود نمی‌شود و در یک مرز نمی‌ماند

«اسدالله بادامچیان»، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، درباره ویژگی‌‎های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی و عوامل محبوبیت ایشان به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: عامل اصلی محبوبیت عمیق مرحوم شهید بزرگوار قاسم سلیمانی، خدایی بودن ایشان است. حضرت ابراهیم (ع) خلیل الله و دوست خداوند است، فرزندش اسماعیل ذبیح‌الله است و بیت الله  یعنی خانه خدا را ساختند اما با وجود اینکه آنها سازنده خانه خدا هستند فرموده‌اند که خداوند در قرآن درس می دهد.

 او افزود: هر کس به مکه سفر کرده و به کشورش بازگشته همچنان دلش نزد آن خانه سنگی است بنابراین کسی که خدایی باشد مردم دوستش دارند. امام خمینی را چرا مردم دوست داشتند همین فطرت توحید بود. ویژگی دوم این بود که هیچ چیزی را برای خود نمی‌خواستند بلکه هر چه بود برای وظیفه و خدمت به ملت و دین خدا بود. مسأله سوم که موجب محبوبیت ایشان شد، لیاقت ایشان بود. به هر حال ممکن است یک فرد، خوب باشد و این ویژگی ها را داشته باشد اما ممکن است لیاقت نداشته باشد بنابراین کارایی و کارآمدی مهم است.

بادامچیان ادامه داد: مسأله چهارم این بود که سردار سلیمانی به دنبال این نبودند که خود را به همه نشان بدهند. مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردند که اگر شهید سلیمانی در یک جمعی حضور داشتند باید می گشتیم ببینیم که ایشان کجا نشسته اند بنابراین خودنما نبودند در حالی که بعضی از شخصیت ها دوست دارند عکسشان همه جا باشد و خودشان را نشان دهند.

این چهره سیاسی اصولگرا با بیان اینکه شهید سلیمانی فارغ از جناح بندی ها بودند، تاکید کرد: ایشان در واقع خط سیاسی ارزشی داشتند. شهید سلیمانی ارزش گرا بودند بنابراین اینکه گفته شود چون ایشان دور از مسایل سیاسی بودند محبوبیت داشتند نه این چنین نیست؛ شهید بهشتی اصلِ سیاست است در عین حال محبوبیت هم دارد دبیرکل حزب جمهوری اسلامی هم بود بنابراین وظیفه اش این بود که آنچه خدا می‌خواست را انجام دهد و ملت هم هر کس به قول امام، خدمتگزار صادق باشد دوستش دارند.

او در پاسخ به این سوال که تاثیر حضور ایشان در منطقه و شکست داعش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ عنوان کرد:  در مدیریت و لیاقت شهید سلیمانی شکی نیست اما  علاوه بر شکست داعش و امثال داعش مانند جبهه النصره و هر کسی که باشد از جمله سازمان منافقین باید گفت که  آن چیزی که باعث سقوط و از هم پاشیدگی آنها است ذات خبیث و روش غلط خودشان است. از این رو خدا می فرمایند این باطل‌هایی که مانند کف روی آب هستند ناچارا می روند و باقی نمی مانند. یعنی خداوند همیشه پیروز است و حزب خدایی همیشه پیروز است. قطعا باطل همیشه شکست خورده است.

او با اشاره به تاثیر شهید سلیمانی در امنیت منطقه بیان کرد: به هر حال امنیت در منطقه حاکم است و با رفتن سردار سلیمانی نیروی ما استحکام می یابد و غربی ها باید این را بدانند که وقتی شهید فخری زاده را ترور می‌کنند هزاران دانشمند از آن برمی‌خیزد. حتی برای مسأله کرونا، عده زیادی رفتند داوطلب شدند که ما آماده آزمایش واکسن هستیم آن هم به احترام فخری زاده. بنابراین وقتی ترامپ به عنوان یک تروریست پلید جنایت کرد، خیال کرد برنده است اما در نتیجه باخت.

بادامچیان با تاکید بر اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد، گفت: آن کس که خدایی است در یک سرزمین محدود نمی‌شود و در یک مرز نمی‌ماند، آن شخص خلیفه الله است و جانشین خدا برای همه است.

او در پایان تصریح کرد: برخی خودشان با سردار سلیمانی رفیق بودند اما یادشان باشد شهید متعلق به ارزش ها و خدا است از این رو اشتباه نکنند نسبت به شهید سلیمانی و امثال او و شهید بهشتی، مبنی بر اینکه از آنها برای مقاصد دنیوی استفاده کنند این توصیه بنده به آنها است. بنابراین اینجا پر از شهید است و اینکه کسی بیاید از نام شهید استفاده کند که خودش به جایی برسد کار خوبی نیست.4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز