اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۰۹۳۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

تاکید بر ضرورت تسریع در جبران خسارت های زلزله سی سخت/ طرح اقدام ملی مسکن گام مهم این دولت برای تامین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمد است

دویست و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح یکشنبه برگزار و در این جلسه وزیر راه و شهرسازی که به نمایندگی از طرف رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویر احمد و منطقه زلزله زده سی سخت سفر کرده بود، گزارشی از وضعیت زلزله زدگان ، میزان آسیب و خسارات ، روند امدادرسانی و مداوای مصدومان و اسکان موقت خانواده هایی که خانه هایشان آسیب دیده و همچنین برآورد خسارات وارد شده و برنامه ریزی برای کمک به ساخت منازل تخریب شده، ارائه کرد.


///

دیپلمات اسبق ایران در سازمان ملل متحد در دفتر نیویورک و ژنو:

نه به لحاظ حقوقی قابل قبول است نه به لحاظ سیاسی قابل درک است که ایران گام اول در برجام را بردارد/ می‌توانیم از آمریکا طلب خسارت کنیم

دیپلمات اسبق ایران در سازمان ملل متحد در دفتر نیویورک و ژنو در رابطه با طلب خسارت از سوی ایران گفت: به دلایل حقوقی و سیاسی می توانیم مطالبه خسارت کنیم زیرا توافقی بین یک جمعی حاصل شده و قطعنامه شورای امنیت هم آن را تایید کرده و خواستار اجرای این توافق شده و وقتی که یک طرف به تعهدات خود عمل نمی کند در حالی که طرف دیگر مشغول به عمل به تعهداتش بوده، در چنین حالتی قانونا و به لحاظ سیاسی ایران محق هست به اینکه مطالبه خسارت کند.


///

وزیر کشور:

شرایط امنیتی مطلوب‌تر از گذشته است/ هنوز فضای عمومی جامعه در بحث انتخابات مشارکت جویانه نشده

وزیر کشور در نشست ویدئوکنفرانس با استاندار، فرمانداران و بخشداران استان اردبیل تاکید کرد که اکنون شرایط امنیتی مطلوب تر از گذشته است.


///

رئیسی با خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج دیدار کرد

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج دیدار کرد.


///

عضو جامعه روحانیت مبارز:

جامعه روحانیت مبارز کاندیدایی برای انتخابات ندارد/ ادعای پدرخواندگی نداریم/ ما انتظار نداریم آقای حداد عادل بگویند تقابل، تقابلی نداریم

عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: ما انتظار نداریم آقای حداد عادل بگویند تقابل، تقابلی وجود ندارد ما حامی هر اتفاقی که منجر به وحدت شود، هستیم.


///

تحلیلگر ارشد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری:

اگر بازگشت آمریکا به برجام به رفع تحریم‌ها کمک نکند هیچ ارزشی نخواهد داشت/ آمریکا به عنوان عضو سازمان ملل باید قطعنامه 2231 را اجرا کند

تحلیلگر ارشد مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: طرف ایرانی با صراحت لهجه گفت که آمریکا باید قطعنامه 2231 را اجرا کند که در واقع آن قطعنامه چیزی فراتر از حتی توافق چند جانبه میان ایران و 1+5 بوده و یک سند کاملا بین المللی است که همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد را، مکلف به اجرای آن می کند.


///

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

کارگزاران تا قبل از احراز صلاحیت توسط شورای نگهبان کاندیدا معرفی نمی‌کند/ اصولگرایان با فراغت کاندیدا معرفی می کنند، اصلاح طلبان با خوف و رجا

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی عنوان کرد: اصولگرایان باید به این سوال پاسخ بدهند که چرا فضا و امکانات برای هر دو طرف فراهم نیست تا در فضایی برابر رقابت کنند.


///

ادعای نماینده مجلس در مورد دپوی داروی کرونا!

محمد بیگی گفت: چرا زمانی که دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونا شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد و اکنون به همت ستاده اجرایی فرمان امام و شرکت البرز دارو تولید انبوه شده، این دارو دپو می‌شود.


///

بازگشت هفتادو یکمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش از ماموریت دریایی

آیین استقبال از هفتاد و یکمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم نیروی دریایی بندرعباس برگزار شد.


///

دیدار مدیرکل آژانس با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که شب گذشته به‌منظور گفت‌وگو با مقامات سازمان انرژی اتمی ایران وارد تهران شد، با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.


///

صدور رأی قطعی و محکومیت شهردار سابق صدرا به 6 سال حبس

با صدور رأی قطعی در دادگاه تجدید نظر استان فارس، شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده های جرائم ارتکابی مربوط به دوران تصدی مسئولیت به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز